Cyper Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Någon vecka efter SA realisen blev det mycket prat om övernaturliga saker. Både på svenska och engelska/amrikanska forum visas bilder,filmer och massa annat som folk tros sig ha sett eller varit med om. Sedan, efter alla mail och bilder och kanske till och med filmer som R* har fått, I fråga om t.e.x ''finns leatherface'' ''är den här bilden fake'' osv. Så tänker jag: Rockstar kanske fick nåt att tänka på? En ide att kanske skaffa ännu mer övernaturliga saker I nästa gta spel? Eftersom sakerna som spökbilen fick så mycket uppmärksamhet, och allt annat, skulle jag tänka mig att R* säkerligen kommer att andvända sig av flera eller ett flertal, övernaturliga saker I nästa gta-spel. Jag väntar spänt på nästa gta-spel - om det blir något till. Villket jag verkligen tror! (Liberty City Stories har inget att göra med detta) Låter det rimligt? Redigerad 12 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Det skulle varit ganska kul om det skulle funnits, det kunde varit som en side mission där det är meningen att man kanske ska ta ett foto på t.ex "ufo" eller man ska döda big foot och hänga upp huvudet på väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ja det borde vara mer grejer i skogarna i San Andreas. typ man hittar en liten övergiven stuga långt från civilisationen och när man går in så kommer en galning med motorsåg springande och så måste man snabbt döda honom eller nåt. ÄHh skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Exakt. Det är det jag menar. Alltså, dessa saker bör man inte se ofta typ 2-3-4% att man ser något. Eftersom R* har hört allt snack om SA (mycket lögner dock) kanske dom på nåt sätt fått en ny ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Exakt. Det är det jag menar. Alltså, dessa saker bör man inte se ofta typ 2-3-4% att man ser något. Eftersom R* har hört allt snack om SA (mycket lögner dock) kanske dom på nåt sätt fått en ny ide. Ännu mindre! Det ska vara jättesvårt att se vissa saker så att det blir en stor nyhet här på GTAsajten när någon ser nått! Det skulle vara roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Ännu mindre! Det ska vara jättesvårt att se vissa saker så att det blir en stor nyhet här på GTAsajten när någon ser nått! Det skulle vara roligt. WÖRD! Edit: En halv procent att man ser nåt/något. Redigerad 25 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja det skulle äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Skulle vara kul. Skulle samtidigt bli mer creepy att lira om man vet att det verkligen finns. Minns när ryktena om BigFoot, och Leatherface var färska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts