kariya Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Hej Jag försöker hitta en film som jag såg för ungefär 5 år sedan. Jag kommer inte ihåg namnet på filmen men jag kommer ihåg lite händelser från filmen. Det handlar om en doktor av något slag som gör operationer på en ö. Han byter hjärnor på människor och gör och sedan sätter han in små microchip så ifall dem skulle göra något Doktorn inte ville så fick dem en stöt. Vet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Hej Jag försöker hitta en film som jag såg för ungefär 5 år sedan. Jag kommer inte ihåg namnet på filmen men jag kommer ihåg lite händelser från filmen. Det handlar om en doktor av något slag som gör operationer på en ö. Han byter hjärnor på människor och gör och sedan sätter han in små microchip så ifall dem skulle göra något Doktorn inte ville så fick dem en stöt. Vet någon? Känner igen handligen men får inte fram någon titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) The Island of Dr. Moreau. Edit: Nej, fan, det var nog fel. Redigerad 12 september, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Känner igen den.. Minns inte vad den heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 The Island of Dr. Moreau. Edit: Nej, fan, det var nog fel. Nej det var rätt Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej det var rätt Tack! Jag tänkte också det efter att ha läst din beskrivning, längesen man såg filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag tänkte också det efter att ha läst din beskrivning, längesen man såg filmen! Rätt härlig film, lite smått äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden Redigerad 14 september, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden HAHA ägd Va bara tvungen o lägga in kommentaren Men annars kunde de ju vatt zoombie holocaust fast de e klart den såg u ju inte för 5 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts