JMC Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Får upp denna då jag ska försöka lägga in SA Euro upd 1.01 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/gtasa.JPG Va gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja får också det meddelandet. Och ja gillar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Du kan inte uppdatera SA om du andvänder crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Du kan inte uppdatera SA om du andvänder crack? Crack??? Köpte det fan på tvspelsbörsen för 449 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Crack??? Köpte det fan på tvspelsbörsen för 449 spänn Du kan cracka en köpt version också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Jo kanske, men varför göra det? Edit: Så va gör jag om jag har orginalversionen av SA och har inte lagt in någon crack? Redigerad 11 september, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jo kanske, men varför göra det? Edit: Så va gör jag om jag har orginalversionen av SA och har inte lagt in någon crack? Testa att installera om. Men för mig så fixades inte ljudbuggen ändå :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Testa att installera om. Men för mig så fixades inte ljudbuggen ändå :'( Japp jag gjorde det. Och då funkade det. Men jag kan fortfarande inte använda tex knapp 5. Alla andra runt om går men Num5 går ej. Och det skulle det göra. Ljud buggen hade jag små problem med men har inte hört än om den är borta helt. Verkar som om R* sabbade ett bra spel. R* kan börja sammarbeta med Boxer. Dom gör ju ändå samma misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Kanske du redan har nya versionen, om du köpt spelet nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Det blev det för mig med, men det var för att jag tog fel fil man ska ha den som finns där spelet är instalerat inte den som e på mina dokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ljudbugg? Vad gör ljudbuggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ljudbugg? Vad gör ljudbuggen? Sabbar ljudet så bara en del av effekterna hörs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Sabbar ljudet så bara en del av effekterna hörs... Det är väl när det åskar och när man sitter i bilen eller något sånt? Ljudbuggen kommer bara för mig när jag spelar MP, av någon anledning. Har för mig att man kunde ändra acceleration på ljudet eller något så att det fixade sig ändå, ska försöka hitta. Gå in i startmenyn, tryck på kör. Skriv dxdiag och tryck på Ok. Du kommer då in i Directx's diagnostiskvertyg. Gå vidare till fliken Ljud (Audio) och sänk ner accelerationen till enkel acceleration (basic acceleration). Tryck på Avsluta och nu ska förhoppningsvis ditt fel vara löst. Redigerad 24 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Hmm, vet ej om det är ljudbuggen men... när jag sparar i Johnssons house så kommer det nåt mysko ljud. Kom på att det var från cykeln nära OG locs hus. Om man knuffar till den slutar det. När jag omformaterade min dator så slutade buggen och för ca 20 min sen installerade jag Service Pack 2 till datorn och buggen började igen... Är det för att jag har lånat spelet av min kompis som köpte det i för 20 spänn på semestern? Köper helt klart det här i Sverige ifall det är därför! Edit: Går det att köra det "riktiga" GTA: SA utan CD? Redigerad 24 september, 2005 av Reefer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Hmm, vet ej om det är ljudbuggen men... när jag sparar i Johnssons house så kommer det nåt mysko ljud. Kom på att det var från cykeln nära OG locs hus. Om man knuffar till den slutar det. När jag omformaterade min dator så slutade buggen och för ca 20 min sen installerade jag Service Pack 2 till datorn och buggen började igen... Är det för att jag har lånat spelet av min kompis som köpte det i för 20 spänn på semestern? Köper helt klart det här i Sverige ifall det är därför! Edit: Går det att köra det "riktiga" GTA: SA utan CD? Man kan ladda ner ett no-cd crack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ok... Har inte gjort det HOWHOW: 1000 tack gjorde som du skrev och det löste sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts