pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Dom där borta som dör av svält dör av: 1: Den skada som kolonialmakterna gjorde på 1800-talet. 2: Deras korkade mentalitet av att pumpa fram fler ungar än vad man kan mata. 3: Klimat Kollonialmakterna ville erövra länderna och lära dom det västerländska livet. Nu försöker kolonialmakterna gottgöra detta fruktansvärda misstag med ekonomiska bidrag och dylikt. World trade center är mycket närmre i historien, och det var helt enkellt orsakat med lidandet som MÅL. Folk dör av svält där borta, men människorna i WTC blev MÖRDADE! Bomber + Irak = Mord också, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Bomber + Irak = Mord också, eller? Vad har det med saken o göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 2: Deras korkade mentalitet av att pumpa fram fler ungar än vad man kan mata. Alla människor har sex. Alla människor har inte kondomer i sina länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Bomber + Irak = Mord också, eller? Nope. Collateral damage, military casualties och dead terrorists! I WTC riktades planen rakt mot en civil byggnad man omöjligtvis kunde fly ifrån, och dessutom under fredstid. I Irak riktas bomberna mot militära mål och terrorister, men slår tyvärr ofta ner bland civila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Själv har jag inte fått ett sånt meddelande. Ni har knäppskallar på era msnlistor! Wor d. Men visst är det konstigt att vi sörjer amerikanerna men att folk dör i Afrika i Aids är nu en daglig sak. Jag ska säga sanningen att efter 4 år hedra de är faktiskt att ta i. 1 år okej , 2 år okej men senare är det förmycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nope. Collateral damage, military casualties och dead terrorists! I WTC riktades planen rakt mot en civil byggnad man omöjligtvis kunde fly ifrån, och dessutom under fredstid. I Irak riktas bomberna mot militära mål och terrorister, men slår tyvärr ofta ner bland civila! Slår ner på civila mål för att hoppas att de träffar en viktig ledare. Vänd inte fakta, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Phew, tur att ingen på min lista har någon förbannad ros framför namnet Det var en terrorist attack inte en vanlig död orsak. Visst så jåller jag med dig att varje dag dör massor med folk men i de länder så är det så vanligt att deras regegrinar inte orkar bry sig om de.+ så är det 1 år sedan Anna Lindh dog. 2 år sen hon dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tusen personer har skickat det där till mig med, satte dit rosen för att jag inte orkade att folk skulle tjata. Dessutom så blir ingen hedrad av en ros framför ett namn på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 2: Deras korkade mentalitet av att pumpa fram fler ungar än vad man kan mataMen jisses, när ungarna växer upp tar de hand om sina föräldrar. Eftersom så många ungar dör måste dom ha fler ungar så dom kan vara säkra på att nån av dom överlever. Lite dåligt formulerat men jag hoppas ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hedra dom döda Al-Qaida medlemmarna som kraschade in två plan i World Trade Center den 11 September 2001.. Mod, styrka, smarthet fick dessa undervarelser till att sänka båda tornen med endast två skott så dom andra två planen som var inräknade i attacken kunde användas på annat håll.. Hedra dom igenom att ha ett framför ditt namn. Skicka vidare detta till alla på din msn-lista. annars Jihad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Undrar idag när jag blir bombaderad på msn av folk som skriver "idag är det den 11 september, sätt en ros framför ditt namn för att hedra alla som dog". Tänk till för fan! Folk dör som flugor varje dag av svält och krig överallt. I sydostasien, mellanöstern, afrika m.m. Ingen som bryr sig om dom? Varför inte ha en tyst minut varje dag för alla som inte har det lika bra som vi amerikanare och europeer? Nej, det är bara vi som skall ha tröst och hjälp. Vart tog moralen vägen igentligen? Tack för mig. Ok, om hela din skola dör, så skall vi för fan inte hedra dom för det finns ju folk som dör i Afrika! Eller hur? Varför inte hedra alla som dör överallt, genom att ge all vår förmögenhet till dem? Jag skiter i 11 september..här är en trevlig bild på igentligen det hände http://img307.imageshack.us/img307/2219/deathstarwtc0an.jpg Redigerad 11 september, 2005 av curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ok, om hela din skola dör, så skall vi för fan inte hedra dom för det finns ju folk som dör i Afrika! Eller hur? Varför inte hedra alla som dör överallt, genom att ge all vår förmögenhet till dem? Jag skiter i 11 september..här är en trevlig bild på igentligen det hände http://img307.imageshack.us/img307/2219/deathstarwtc0an.jpg Det är väl en sak om amn hedrar de döda efter olyckan...men kasnke inte 4 år efter...då finns det viktigare saker att göra...som tex bry sig om svält osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Så ni tycker man ska bara hedra tsnumamin 26december. 1år efter bara sen aldrig mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Phew, tur att ingen på min lista har någon förbannad ros framför namnet 2 år sen hon dog. Ohhhhh man glömmer lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Alla människor har sex. Alla människor har inte kondomer i sina länder. Men när dom vet att dom inte har möjlighet att ge mat till barnen så får dom väl helt enkelt ge fan i att knulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Men när dom vet att dom inte har möjlighet att ge mat till barnen så får dom väl helt enkelt ge fan i att knulla. Den kommentaren är bara så J*VLA dum, så det finns inte hur mycket du gör bort dig genom att säga så. Tror du verkligen att de vet eller ens har råd med preventivmedel där eller?! Vet du hur många tjejer som blir gäng våldtagna där nere?! Dessutom MÅSTE de skaffa barn om de vill överleva. De måsta jobba för att få pengar och matkostnaden är mindre än inkomsten där. Tänk innan du yttrar dig... Redigerad 12 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Men när dom vet att dom inte har möjlighet att ge mat till barnen så får dom väl helt enkelt ge fan i att knulla. HAHHAA, håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag tycker att det finns anledning att hålla tyst minut för dem som dog i t.ex. tsunamin och 9/11. Men anna lindh är överdrivet, det är ju förfan bara 1 människa. och inte hade hon haft någon tyst minut om det var jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tycker det är svagt att bli påverkad av terrorist-dåd. Det är just vad terrorister är ute efter .. att terrorisera och förändra våran livsstil. Jag blev positivt förvånad då jag en dag efter terrorattentatet i London åkta in till stan och såg hur livet redan hade flutit på som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Så ni tycker man ska bara hedra tsnumamin 26december. 1år efter bara sen aldrig mer? Tjaa...det kommer hela tiden nya saker värda att hedra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts