PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Undrar idag när jag blir bombaderad på msn av folk som skriver "idag är det den 11 september, sätt en ros framför ditt namn för att hedra alla som dog". Tänk till för fan! Folk dör som flugor varje dag av svält och krig överallt. I sydostasien, mellanöstern, afrika m.m. Ingen som bryr sig om dom? Varför inte ha en tyst minut varje dag för alla som inte har det lika bra som vi amerikanare och europeer? Nej, det är bara vi som skall ha tröst och hjälp. Vart tog moralen vägen igentligen? Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Måste nog hålla med, är jävligt irriterande med alla personer som irrar omkring på msn och pratar om "Ååååh he en ros framför ditt namn för att hedra de människor du inte kände som råkade dö för fem miljoner år sedan-- ja gör det för evigt så blir allt bra och du kommer till himlen och--" PTVI! Lämna oss ifred för guds skull! Folk som håller på och sörjer personer de inte ens känt lär hålla reda på sånt där men kom för fan inte och säg åt oss som inte vill, att vi ska sörja och tänka på dem. För övrigt... om vi nu ska ha tyst minut och ha roser överallt för att hedra de som dött i attentat mot Amerika och andra länder... varför har vi inte flera tysta minuter och skit för att hedra alla de oskyldiga miljoner som dog i flyganfallen mot Afghanistan när man jagade Bin Laden?Bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Måste faktiskt hålla med dig där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Undrar idag när jag blir bombaderad på msn av folk som skriver "idag är det den 11 september, sätt en ros framför ditt namn för att hedra alla som dog". Tänk till för fan! Folk dör som flugor varje dag av svält och krig överallt. I sydostasien, mellanöstern, afrika m.m. Ingen som bryr sig om dom? Varför inte ha en tyst minut varje dag för alla som inte har det lika bra som vi amerikanare och europeer? Nej, det är bara vi som skall ha tröst och hjälp. Vart tog moralen vägen igentligen? Tack för mig. Det var en terrorist attack inte en vanlig död orsak. Visst så jåller jag med dig att varje dag dör massor med folk men i de länder så är det så vanligt att deras regegrinar inte orkar bry sig om de.+ så är det 1 år sedan Anna Lindh dog. Redigerad 11 september, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Måste nog hålla med, är jävligt irriterande med alla personer som irrar omkring på msn och pratar om "Ååååh he en ros framför ditt namn för att hedra de människor du inte kände som råkade dö för fem miljoner år sedan-- ja gör det för evigt så blir allt bra och du kommer till himlen och--" PTVI! Lämna oss ifred för guds skull! Folk som håller på och sörjer personer de inte ens känt lär hålla reda på sånt där men kom för fan inte och säg åt oss som inte vill, att vi ska sörja och tänka på dem. För övrigt... om vi nu ska ha tyst minut och ha roser överallt för att hedra de som dött i attentat mot Amerika och andra länder... varför har vi inte flera tysta minuter och skit för att hedra alla de oskyldiga miljoner som dog i flyganfallen mot Afghanistan när man jagade Bin Laden?Bah. Ja, exakt. Ha en ros före namnet varje dag om det skall vara så. Varför just den 11 September frågar jag mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vrför ska man hedra 2000 folk när dom dör men inte 200? Visst är det hemskt när bombdåd händer och en massa oskyldiga dör, men om te.x 20 pers hade blivit mördade i ett gissla-drama hade man då hedrat dom ett år efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tycker såklart det var hemskt med 11 September-attacken men det skrämmer mig mer när terrorister springer in i en skola full med barn och håller dom som gisslan i flera dagar bland blod, bomber och vapen. Sedan utsätter dom för sånna grymheter som att tvinga dom se på när deras kompisar och lärare blir avrättade och våldtagna. Det är höjden av människans grymhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Undrar idag när jag blir bombaderad på msn av folk som skriver "idag är det den 11 september, sätt en ros framför ditt namn för att hedra alla som dog". Tänk till för fan! Folk dör som flugor varje dag av svält och krig överallt. I sydostasien, mellanöstern, afrika m.m. Ingen som bryr sig om dom? Varför inte ha en tyst minut varje dag för alla som inte har det lika bra som vi amerikanare och europeer? Nej, det är bara vi som skall ha tröst och hjälp. Vart tog moralen vägen igentligen? Tack för mig. Jag fick precis ett sånt medelande på msn jag sa "orka" 3 gånger innan hon fattade att jag inte tänkte sätta en jävla ros framför namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det var en terrorist attack inte en vanlig död orsak. Visst så jåller jag med dig att varje dag dör massor med folk men i de länder så är det så vanligt att deras regegrinar inte orkar bry sig om de.+ så är det 1 år sedan Anna Lindh dog. Bara för att regeringarna inte orkar bry sig, betyder det då att hela jorden inte ska sörja dem? Om man ska sörja människor som dör i Amerika ska man fan i mig sörja de som dör i andra länder också av onaturliga dödsorsaker... mene om jag säger detta varför bryr jag mig inte om några av dem? Jag känner dem inte... visst det är synd att så många mister livet men det är inget jag kan och jag kommer aldrig kunna må bättre av att bli ledsen för människor jag aldrig ens sett, hört talas om eller talat med. Samma sak med Anna Lindh... hon var en mycket bra på det hon gjorde och bra för Sverige... men jag kände henne inte och jag kan därför inte sörja henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 På 2 min har 2 pers skickat det till mig...ugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Håller med, var likadant efter tsunamin "sätt en ros om du stöder dem" fick man från alla fjortisar. Vafan om man nu tycker så synd om dem, skänk pengar då, det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Själv har jag inte fått ett sånt meddelande. Ni har knäppskallar på era msnlistor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Gjorde nån liknande tråd för länge sen. Håller 100% med vad AE_Dave och Plutonus sa. Det hjälper väl inte de döda eller deras famlijer om jag sätter en ros framför mitt namn? Eller? Jag skulle inte ha något emot en tyst minut men vem fan bryr sig om nåns msn-alias? skitsnack enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Rent ut sagt. Jag bryr mig inte. Ta en titt på världen och se vafan som händer. Hela jävla världen rasar samman med aids, dåligt vatten och fattigdom. Men vemfan bryr sig om dom? Nej ingen. Det är ingen terrorattack att dom dör. Nej det gör väl hela saken värre? att det inte är någon terrorattack. Men så fort det gäller lilla Amerika är det så jävla viktigt. Fan tänk efter innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Håller med dig Plu0nts. Visst är det hemskt det med terrorattacken i World Trade Center. Men det dör ju oskyldiga människor hela tiden i krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Jaha dubbelpost..! Redigerad 11 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Skrev just som ni sa nu till en kille på msn.. Och gissa vad han svarade? Han svarade: lol. vem bryr sig om dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Undrar idag när jag blir bombaderad på msn av folk som skriver "idag är det den 11 september, sätt en ros framför ditt namn för att hedra alla som dog". Tänk till för fan! Folk dör som flugor varje dag av svält och krig överallt. I sydostasien, mellanöstern, afrika m.m. Ingen som bryr sig om dom? Varför inte ha en tyst minut varje dag för alla som inte har det lika bra som vi amerikanare och europeer? Nej, det är bara vi som skall ha tröst och hjälp. Vart tog moralen vägen igentligen? Tack för mig. Dom där borta som dör av svält dör av: 1: Den skada som kolonialmakterna gjorde på 1800-talet. 2: Deras korkade mentalitet av att pumpa fram fler ungar än vad man kan mata. 3: Klimat Kollonialmakterna ville erövra länderna och lära dom det västerländska livet. Nu försöker kolonialmakterna gottgöra detta fruktansvärda misstag med ekonomiska bidrag och dylikt. World trade center är mycket närmre i historien, och det var helt enkellt orsakat med lidandet som MÅL. Folk dör av svält där borta, men människorna i WTC blev MÖRDADE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Undrar idag när jag blir bombaderad på msn av folk som skriver "idag är det den 11 september, sätt en ros framför ditt namn för att hedra alla som dog". Tänk till för fan! Folk dör som flugor varje dag av svält och krig överallt. I sydostasien, mellanöstern, afrika m.m. Ingen som bryr sig om dom? Varför inte ha en tyst minut varje dag för alla som inte har det lika bra som vi amerikanare och europeer? Nej, det är bara vi som skall ha tröst och hjälp. Vart tog moralen vägen igentligen? Tack för mig. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts