Jump to content

Kan någon hjälpa mig med detta uppdrag...

tobias117
 Share

Recommended Posts

Kan någon klara uppdraget hos sweet när man ska hoppa med en bil?? ja har typ försökt 10 gånger men det går INTE!! ja läggger upp min sparfil så att någon kan fixa den åt mig....Men gör bara det uppdraget...

//Tobias

Klart. För att uppdatera dig om storyn, vad som hände i cutscenem efter du klarat det, du får träffa Cesar, Kendall's pojkvän, och han kysser henne, Carl blir irriterad och drar bort honom, blablabla, sen kommer några från cesar's gäng och vill slå ner, eller döda CJ, men Kendall och Cesar hindrar dom, och sen pratar dom. I alla fall, efter det får man ett telefonsamtal av Cesar som inbjuder dig till ett olagligt streetrace, så fixa en lowrider så kan du vara med.

Det var allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter också fast på uppdraget wrong side of the tracks kan någon hjälp mig med det uppdraget också?? Det skulle vara jätte snällt!!

Här är min sparfil..

Det är Big Smokes uppdrag...

Jag gjorde det på rekordtid, de hann inte ens in i tunneln innan jag fått ner alla.(mja en liten bit då) :P

Var nära på att få ner alla innan ens tåget kom. :wacko:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska man klara Catalinas sista uppdrag när man ska typ jaga 3 snubbar på 4 hjuling??De e ju omöjligt!! Kan nån typ göra det åt mig?

//Tobias....igen..

Klarade på 3:e försöket tror jag. Först hann en hela vägen hem. Sen fick jag alla, men sen ramlade Catalina av quaden när jag hoppade ner till hennes hus över stupet, så hon dog. Och på 3:e gick allt som det skulle...

Sköna kommentarer från CJ som vanligt. Watch my head, bitch! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor