tobias117 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Kan någon klara uppdraget hos sweet när man ska hoppa med en bil?? ja har typ försökt 10 gånger men det går INTE!! ja läggger upp min sparfil så att någon kan fixa den åt mig....Men gör bara det uppdraget... //TobiasGTASAsf1.b Redigerad 11 september, 2005 av tobias117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vad heter uppdraget?! Det finns säkert redan färdigt som du kan ladda ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag tror det heter Ceasar Vialpando...det står det när man går in i den röda saken iallafall...först ska man åka til ett garage å hämta en lowrider..sen ska man åka till ett typ möte med massa bilar och typ dansa med bilen, typ trycka på tangenterna i takt med musiken, det e det som e sjukt svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hittar dessvärre inget. Vänta tills någon laddar ner och hjälper dig eller träna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja kan göra det så får du den imorrn. men uppdraget är enkelt så du borde försöka själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Ska försöka Edit:kan göra andra uppdrag med:P, Redigerad 11 september, 2005 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kan någon klara uppdraget hos sweet när man ska hoppa med en bil?? ja har typ försökt 10 gånger men det går INTE!! ja läggger upp min sparfil så att någon kan fixa den åt mig....Men gör bara det uppdraget... //Tobias Klart. För att uppdatera dig om storyn, vad som hände i cutscenem efter du klarat det, du får träffa Cesar, Kendall's pojkvän, och han kysser henne, Carl blir irriterad och drar bort honom, blablabla, sen kommer några från cesar's gäng och vill slå ner, eller döda CJ, men Kendall och Cesar hindrar dom, och sen pratar dom. I alla fall, efter det får man ett telefonsamtal av Cesar som inbjuder dig till ett olagligt streetrace, så fixa en lowrider så kan du vara med. Det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tack så jätte mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Jag sitter också fast på uppdraget wrong side of the tracks kan någon hjälp mig med det uppdraget också?? Det skulle vara jätte snällt!! Här är min sparfil.. Det är Big Smokes uppdrag...GTASAsf1.b Redigerad 12 september, 2005 av tobias117 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Jag sitter också fast på uppdraget wrong side of the tracks kan någon hjälp mig med det uppdraget också?? Det skulle vara jätte snällt!! Här är min sparfil.. Det är Big Smokes uppdrag... Jag gjorde det på rekordtid, de hann inte ens in i tunneln innan jag fått ner alla.(mja en liten bit då) Var nära på att få ner alla innan ens tåget kom. Redigerad 12 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Du anar inte hur tacksam ja e!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur ska man klara Catalinas sista uppdrag när man ska typ jaga 3 snubbar på 4 hjuling??De e ju omöjligt!! Kan nån typ göra det åt mig? //Tobias....igen..GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Asså klarar du inget själv? det kan ju inte va kul att låta alla göra updrag åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Euumm..ja försöker men jag kan inte rå för att ja e dålig...och säg inte att jag ska träna för det gör jag men det går ändå inte... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Typiskt PC spelare.. så fort dem inte klarar det på typ 4 försök så ska nån annan göra det, tänk att dem med PS2 eller Xbox får göra allt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Låt mig...vad ska du göra du saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Låt mig...vad ska du göra du saken? Inget...skiter fullständigt i om du låter andra göra det eller inte, men du anar inte hur mkt du missar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur ska man klara Catalinas sista uppdrag när man ska typ jaga 3 snubbar på 4 hjuling??De e ju omöjligt!! Kan nån typ göra det åt mig? //Tobias....igen.. Klarade på 3:e försöket tror jag. Först hann en hela vägen hem. Sen fick jag alla, men sen ramlade Catalina av quaden när jag hoppade ner till hennes hus över stupet, så hon dog. Och på 3:e gick allt som det skulle... Sköna kommentarer från CJ som vanligt. Watch my head, bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tack..ja ska över mer jag lovar....mitt fel mitt fel...oxh jag vet vad ja missar för ja har kört nästan alla uppdrag på ps2 hos en polare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts