T-Ryder Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 The sims kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ni måste va dåliga? Om han tyckte det var lättare att spela mot er än mot bottar? Peace out När sa jag att han var bättre, först skrev jag att han tyckte bottarna var svåra, typ som om han var värsta nooben, det är jan ju iof. men han har ju bara spelat 2 ggr. Sedan sa jag bara att jag inte tyckte det var så speciellt kul, jag sa aldrig att han vann. BTW, tänkte på topic namnet, "Spel för åldringar" min pappa är inte 40 än . Så åldring vettefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nått racingspel, Helst Toca eller Colin mcrae kanske även GTR samt Strategispel, vanligt att farsor gillar simulatorer också, typ MS Fligthsimulator, MS TrainSimulator, X -Plane och liknande. Förövrigt kommer jag ihåg alla glada stunder jag tillbringat tillsammans med min farsa, en massa JOLT COLA och CS 1.6 samt UT 2004 på sega sommarnätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Min pappa spelar WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Min pappa spelar trummor och det är det enda han spelar. Fick han till att spela Burnout en gång men han blev så förbannad så han paja mitt tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 När sa jag att han var bättre, först skrev jag att han tyckte bottarna var svåra, typ som om han var värsta nooben, det är jan ju iof. men han har ju bara spelat 2 ggr. Sedan sa jag bara att jag inte tyckte det var så speciellt kul, jag sa aldrig att han vann. Okej, förstår nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Min pappa har inte spelat spel sedan Super Mario Bros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Contra(NA)/Probotectors(E)/Gryzor(J), till NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnurf Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Min farsa tycker om olika bilspel och flygspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Flygspel!? Där har vi det!! Flight Stimulator 2005 skulle nog vara bra för "åldringar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Min farsa fattar inte så mycket om dator, så han spelar inga datorspel. Men Vice City och San Andreas lirar han ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts