Geten123 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Far min har nött många timmar DOOM II Spelade "The Getaway" hos en kompis och hans pappa kom in och frågade om han fick spela.. "visst", sa vi och flinade. Pappan körde runt vilt på Londons gator och försökte döda så många som möjligt Sen när polisen kom började han skrika "DÖ SNUTJÄVEL!!" Cool farsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Min farsa brukade spela Super Mario och Zelda på SNES när jag var liten tillsammans med min brorsa, jag brukade mest kolla på då. Nu sitter han och lirar Mahjong här på datorn, kanske kan vara nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det var många tips! Tack så jättemycket...Jag tror bilspel skulle passa utmärkt. NFSU2 är nog inte så dåligt. Jag har ju ratt så han skulle nog gilla det. Fortsätt gärna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det var många tips! Tack så jättemycket...Jag tror bilspel skulle passa utmärkt. NFSU2 är nog inte så dåligt. Jag har ju ratt så han skulle nog gilla det. Fortsätt gärna =) Woohoo! Du tog mitt förslag.. Colin macrae rally 2005 lirar farsan också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Woohoo! Du tog mitt förslag.. Colin macrae rally 2005 lirar farsan också.. Haha! TOCA är ett spel för pappor. Min pappa satt och lanade med sina jobbarkompisar (efter arbetstid) på TOCA.. Annars ett spel du och din far kan spela tillsammans kanske? Är faktsikt rätt kul att spela tillsammans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Min farsa lirar BF2 Lirar det ofta+älskar han Devastation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Pappor gillar strategi-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Äh! Säg åt han attlira lite goldminer! gratis och lagom kul...i ca 3 sekunder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Far min har nött många timmar DOOM II Spelade "The Getaway" hos en kompis och hans pappa kom in och frågade om han fick spela.. "visst", sa vi och flinade. Pappan körde runt vilt på Londons gator och försökte döda så många som möjligt Sen när polisen kom började han skrika "DÖ SNUTJÄVEL!!" Haha hade jag varit där så hade jag garvat ihjäl mig . Min farsa Gillar också TOCA, när jag fick mitt Ps1 när jag var 6, så fick jag TOCA till och pappa och jag lirade det dygnet runt till en början . CS har han också prövat på, jag satte honom till att spela mot bottar, och han tyckte det var svårt , sedan lanade vi lit epå cs men det var inget kul för mig , men han tyckte säkert det var kul. Sen finns det nog mer spel som han har testat fast jag kommer inte på nått nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha hade jag varit där så hade jag garvat ihjäl mig . Min farsa Gillar också TOCA, när jag fick mitt Ps1 när jag var 6, så fick jag TOCA till och pappa och jag lirade det dygnet runt till en början . CS har han också prövat på, jag satte honom till att spela mot bottar, och han tyckte det var svårt , sedan lanade vi lit epå cs men det var inget kul för mig , men han tyckte säkert det var kul. Sen finns det nog mer spel som han har testat fast jag kommer inte på nått nu. Ni måste va dåliga? Om han tyckte det var lättare att spela mot er än mot bottar? Peace out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Min pappa vill inte ens spela Fia med knuff. Ni lyckans ostar med coola pappor. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Min pappa har varvat dessa spel. Doom (Pc) Doom 2 (Pc) Doom 3 (Pc) vet inte om han har varvat det men han har spelat det ett tag Rainbow six 3 raven shield (3) Halo (Xbox) halo 2 (Xbox) Half-life (Pc) Half-life 2 (Pc) Han brukar också spela cs 1.6 online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Skaffa en ratt (om du inte har nån) och skaffa ett klassiskt bilspel tex. NFS:Porsche, Interstate '82, Muscle cars eller nåt liknande, tror dock inte att gubbar 50+ gillar streetrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Selma - ett korsordspel är det enda mina föräldrar spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Min farsa lirar gammla Zelda spelen på snes Men det gör iofs jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kom på lite till: Generally Sodoku Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Är det inte bara lättare att fråga vad han gillar? Finns ju simulatorer för det mesta här i världen nu för tiden. Själv så spelar farsgubben Harpan, Kungen, Spindelharpan, Bridge, Poker, Flightsimulator och CSI. Har också fått han att spela MOH:AA en gång. 1on1 på nån mega stor bana. Han fattade ju inget såklart så jag dödade han ett par gånger tills jag tröttnade. Han ville dock spela lite till bara för att få döda mig en gång så jag gick ifrån min dator och hjälpte honom att hitta mig så drog han ett magasin och träffade inte ett skott. Så jag fick tillslut hjälpa honom att döda mig själv och sen har vi aldrig spelat det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Är det inte bara lättare att fråga vad han gillar? Finns ju simulatorer för det mesta här i världen nu för tiden. Själv så spelar farsgubben Harpan, Kungen, Spindelharpan, Bridge, Poker, Flightsimulator och CSI. Har också fått han att spela MOH:AA en gång. 1on1 på nån mega stor bana. Han fattade ju inget såklart så jag dödade han ett par gånger tills jag tröttnade. Han ville dock spela lite till bara för att få döda mig en gång så jag gick ifrån min dator och hjälpte honom att hitta mig så drog han ett magasin och träffade inte ett skott. Så jag fick tillslut hjälpa honom att döda mig själv och sen har vi aldrig spelat det igen. Du får nog förklara vad man har siktet till... Min pappgubbe spelar Röj, OFTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kanske lite fotboll eller ishockeyspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Min far lirar Americas Army, www.americasarmy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts