samool Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det är såhär att min pappa som är 50+ sitter o spelar harpan och spader på datorn hela tiden typ. Och klagar på att det är långtråkigt. Vad skulle jag kunna köpa för spel till honom? Som inte är så mycket jobbiga kontroller och så. Jag tänkte att Myst borde vara rätt bra men finns det något mer kanske? Tipsa på bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Playboy the mansion eller nått strategi spel. Poker spel finns nog också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tetrix eller kanske Super Mario Bros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Samma med min mor.. Som också är 50+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Min far spelar hela tiden det här spelet som man får med datorn. Vad heter det? Man ska hitta minor som man inte ska klicka på. Man sätter en massa flaggor och frågetecken. Minröjaren eller nåt. Det tycker han är kul. Annars köp det här "Larry" spelet. Där man är en kille som ska ragga brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vad heter det? Man ska hitta minor som man inte ska klicka på. Man sätter en massa flaggor och frågetecken. Minröjaren eller nåt. Röj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Min far spelar hela tiden det här spelet som man får med datorn. Vad heter det? Man ska hitta minor som man inte ska klicka på. Man sätter en massa flaggor och frågetecken. Minröjaren eller nåt. Det tycker han är kul. Annars köp det här "Larry" spelet. Där man är en kille som ska ragga brudar. Larry spelet är ju remake på det gamla som säkert många, som ni säger, åldringar, spelat när de var yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Annars köp det här "Larry" spelet. Där man är en kille som ska ragga brudar. Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude är det du syftar på va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det är såhär att min pappa som är 50+ sitter o spelar harpan och spader på datorn hela tiden typ. Och klagar på att det är långtråkigt. Vad skulle jag kunna köpa för spel till honom? Som inte är så mycket jobbiga kontroller och så. Jag tänkte att Myst borde vara rätt bra men finns det något mer kanske? Tipsa på bara! Min brukar lira MTX quake och unreal tornament Du borde köpa Unreal eller quake om din pappa gillar att skjuta allt som rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude är det du syftar på va? Ja precis. Tack. Senast jag köpte spel stod det mellan det, och Cold Fear men vågade inte chansa på ännu ett nederlag efter Price of Persia. Vetr fortfarande inte om jag valde rätt efter som Cold Fear inte heller var super. Har du spelat det? Är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Har du spelat det? Är det värt att köpa? Jag har spelat det, dricka sig full, pissa på folk och springa runt och ragga på brudar, visst det var kul en stund, men inget jag skulle lägga ut större summa pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Farsan brukar lira Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Farsan brukar lira Vice City Det gjorde min farsa också ibland. Han bara kom in i mitt rum, stod och tittade på en stund, och frågade sen om han fick prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det gjorde min farsa också ibland. Han bara kom in i mitt rum, stod och tittade på en stund, och frågade sen om han fick prova Vilka roliga pappor ni har Men kom ihåg när jag satt och spelade Road Rash när jag var liten. Mitt absoluta favoritspel då. Och min farsa och platsmorsa tyckte det vart lika kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det gjorde min farsa också ibland. Han bara kom in i mitt rum, stod och tittade på en stund, och frågade sen om han fick prova Det har min farsa också gjort! Demot på Leisure Suit Larry tyckte jag var rätt roligt, men när jag testade fullversionen fastnade jag inte och la av att spela, men det är säkert roligt bara man koncentrerar sig lite bättre än mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Min farsa lirar NFSU2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Far min har nött många timmar DOOM II Spelade "The Getaway" hos en kompis och hans pappa kom in och frågade om han fick spela.. "visst", sa vi och flinade. Pappan körde runt vilt på Londons gator och försökte döda så många som möjligt Sen när polisen kom började han skrika "DÖ SNUTJÄVEL!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Far min har nött många timmar DOOM II Spelade "The Getaway" hos en kompis och hans pappa kom in och frågade om han fick spela.. "visst", sa vi och flinade. Pappan körde runt vilt på Londons gator och försökte döda så många som möjligt Sen när polisen kom började han skrika "DÖ SNUTJÄVEL!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hahaha, min polares farsa spelar cs, regelbundet. Varje dag alltså. Min kompis, hans brorsa, och hans farsa har varsin dator som dom spelar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Om han e intresserad av Medeltiden eller nåt kan han ju testa Age of Empires II (Inkl. Expansionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts