Jump to content

Helena Wankstein

jawa
 Share

Recommended Posts

Vet inte men hon hatar männ med fett och muskler, har väntar skit länge nu på att cj ska bli klen så hon gillar mig.

Jo det vet jag, min gubbe har inte mycket muskler för jag har svält honom. Men hon ska tydligen gilla killar med mycket sexappeal också, men hon ville inte ens dejta när jag ahr kläderna med mest sexappeal av alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helena Wankstein

Meet: Blueberry, Los Santos outside Ammunation

Home: Flint Range, San Fierro 8:00-12:00 & 24:00-2:00

Preference: Low Fat, Low Muscle

Dinner: Restaurants preferred

Fun: Drive with flow of traffic - not too fast, not too slow

Other: Dancing

Initial Benefit: Chainsaw, 9mm, Flame Thrower & Grenade spawns at her home

50% Bonus: Bandito vehicle

100% Bonus: Rural Suit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helena Wankstein

Meet: Blueberry, Los Santos outside Ammunation

Home: Flint Range, San Fierro 8:00-12:00 & 24:00-2:00

Preference: Low Fat, Low Muscle

Dinner: Restaurants preferred

Fun: Drive with flow of traffic - not too fast, not too slow

Other: Dancing

Initial Benefit: Chainsaw, 9mm, Flame Thrower & Grenade spawns at her home

50% Bonus: Bandito vehicle

100% Bonus: Rural Suit

Ja, jag uppfyller ju alla dom kraven. Jag har alla kläder, frisyr och sånt som ger mest sexappeal av allt, men hon säger fortfarande att jag ser ut som en luffare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag uppfyller ju alla dom kraven. Jag har alla kläder, frisyr och sånt som ger mest sexappeal av allt, men hon säger fortfarande att jag ser ut som en luffare.

Vad jag kan komma ihåg så spelar sexappeal inte så stor roll för henne, det står ju även där att, är du smal och har lite muskler så ska hon tycka om dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag kan komma ihåg så spelar sexappeal inte så stor roll för henne, det står ju även där att, är du smal och har lite muskler så ska hon tycka om dig.

Men hon säger ingenting om min storlek, utan hon klagar på kläderna. Står nåt om att jag måste skaffa bättre style eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då vet jag inte alls vad problemet är, om du nu har hög sexappeal.

Så nu att jag inte har hög sexapeal när jag är i närheten av henne, bara när jag är nära andra tjejer. Skumt... Någon som lyckats fixa henne med några speciella kläder? Funkade inte med Gray jacket och Gray Pants.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk på att kläderna gör inte HELA mannen. Måste ha snygg bil också! :wacko: Ta en banshee/bullet/cheetah och kör fram till henne, thats what the girls want! :P (OBS skrota inte bilarna förrän du kör dit,om dom är sönder så far till närmaste pay n' spray!)

Man kan inte direkt köra fram till henne med en bil eftersom hon står uppe på ett tak :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor