linus_gta Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kan någon hjälpa mig javet inte hur man lägger in "yacht-modden" och "world trade center" modden i vice city så ja undrar om någon kan berätta för mig!? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) När man laddar hem World trade center kommer det alltid med ett dokument om hur man installera World trade center. När jag laddade hem World trade center så fick jag ett dokument om hur man installera World Trade center. Redigerad 19 september, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 LÄS README!!! Sluta spamma om de här ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jaha men när ja har satt in den medföljande gta_vc filen så krashar spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Då har du gjort fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts