Mika Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Webhallen e ju bäst!!!! man kan ju se vilka spel som kommer o så vidare håller med dig det finns huur många spel som helst och screenshoots på alla spel (nästan)..... och på en del filmtrailers på spelet plus DVD filmer å lite annan skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 hmm jag tycker åldersgränns kan vara bra föt tex en femåring sitter och spelar gta3 tänk vad han skulle få in i hans hjärna jo det ska jag berätta VÅLD!! på sätt kan åldersgränser vara bra men dom är lite stränga gta3 kasnek borde vara från 11-12 eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 hmm jag tycker åldersgränns kan vara bra föt tex en femåring sitter och spelar gta3 tänk vad han skulle få in i hans hjärna jo det ska jag berätta VÅLD!! på sätt kan åldersgränser vara bra men dom är lite stränga gta3 kasnek borde vara från 11-12 eller nåt sånt Nu e de bara så att en femåring inte skulle kunna spela gta3...(jag vet för jag har femåringar in på livet för jämnan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Jaså, du är kanske dagisfröken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Jaså, du är kanske dagisfröken! jadu kanske det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Hmmm...jag tycker att det e bra med ålders gräns men inte 18 år! Jag e 14 men jag spelar ändå gta3 för att jag tror inte att jag ska köpa en ak och döda människor i stockholm! Och så tror jag inte att de bryr sig i affärerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 15 års gräns hade varit lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Inte högre än 12-årsgräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 15 års gräns hade varit lagom. absolut!!!<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts