Arman Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Vilka städer tror du de försöker likna??' jag tror: Liberty City = New York (Staunton = Manhattan) Vice City = Miami San Andreas = San Francicso (bron ska likna Golden Gate bron) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Jag tror nog också det om det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 köra i en stad som liknar san francicso Med alla backar hade inte varit fel! man får hoppas att det kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2002 San Andreas kartan heter sanb.cmp, vilken stad kan det vara? Om det varit San Fransisco borde filen hetat typ sanf.cmp eftersom Liberty City heter nyc.cmp och Vice City miami.cmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 köra i en stad som liknar san francicso Med alla backar hade inte varit fel! man får hoppas att det kommer!!! Instämmer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Instämmer!! Om ni bara vill köra så spela Midtown Madness 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 mm2 är ett jävla skit spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 mm2 är ett jävla skit spel... MM2 är inget skit spel, jag tycker det är kul. Har klarat alla race, båda crashcourse och fått alla bilar och paintjobs som går att få. Här finns nya banor m.m till MM2: http://www.mm2editor.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 hur orkar du det e ett skit spel!gta 3 rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Jag ska köpa GTA3 till PC snart, har det inte än hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Jag ska köpa GTA3 till PC snart, har det inte än hehe... VAAAAA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 det är ett måste att ha GTA3........ bara så du vet Annars kommer polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 hmm liberty city ska vara new york helt säkert för world trade center finns i bakrunden på gta3 på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 det är ett måste att ha GTA3........ bara så du vet Annars kommer polisen då måste jag skynda mig ner till siba och köpa GTA3, på siba tjafsar dom inte om åldergräns och sån dynga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Hur många år e du då!!Inte snackade dom nåt när jag köpte det på Lh:s Men jag bor i kalix jag!!!!Hi hi vid luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Hur många år e du då!!Inte snackade dom nåt när jag köpte det på Lh:s Men jag bor i kalix jag!!!!Hi hi vid luleå je de skulle ju se ut om en femåring kom in i en affär och köpte det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 När jag skulle köpa GTA2 i våras fick jag leta jättelänge, ingen affär hade det, till slut hittar jag fem exemplar av spelet på Stor och Liten och billigt också bara 149,50 spänn. Men när jag kommer till kassan sitter det en moraltant där som börjar snacka "jag får inte sälja det här spelet till dig för du är under 18 bla bla..." Äntligen har man hittat ett ställe som fortfarande har GTA2 och då får man inte köpa det, åldersgräns suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 När jag skulle köpa GTA2 i våras fick jag leta jättelänge, ingen affär hade det, till slut hittar jag fem exemplar av spelet på Stor och Liten och billigt också bara 149,50 spänn. Men när jag kommer till kassan sitter det en moraltant där som börjar snacka "jag får inte sälja det här spelet till dig för du är under 18 bla bla..." Äntligen har man hittat ett ställe som fortfarande har GTA2 och då får man inte köpa det, åldersgräns suger! Det är därför det finns webbutiker som Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Jag fick spelet ändå, morsan köpte det åt mig dan efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Webhallen e ju bäst!!!! man kan ju se vilka spel som kommer o så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts