Jump to content

GTA:SA - Film

Mr.White
 Share

Recommended Posts

Jag och Oscarw_89 tänkte göra en film om/med CJ i san andreas.

huvudidén är följande:

CJ arbetar i en mataffär eller klädaffär eller något och lever ettl yckligt liv med alla sina flickvänner (haha), då han blir inkallad till tjänstgöring i Irak (öknen).

han ska där ta över en fiendebas som antiamerikanska styrkor innehaver (area69).

givetvis är det handlning både för och efter men huvudhandlingen blir runt area69.

i den andra tråden om en gemensam gta:sa stuntsfilm fanns där några intresserade, så anmäl er här!

Ledare/manus:

Mr.White

Oscarw_89

(Godfather

Redigerare:

oscarw_89

Filmare:

Mr.White

oscarw_89

Godfather

sökes

Manuset är öppet för förslag och tips!

fråga om det är något ni undrar över och säg till mig eller oscar (Pm eller här i tråden) om ni vill vara med!

Redigerad av Mr.White
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni gör en film med handling så blir det enklare att göra det riktigare med realty mod, då ni kan ge vapen till era gängmedlemmar(ni kan ju då byta skin på dom om det inte ska vara dom), och ta vapen från dom(utan att döda dom). Och sen åka som passagerare, men det kan ju bli lite strul om ni låter en NPC styra bilen ni ska åka med.

:) Men då kan ni ju alltid knuffa ut föraren och ta över kontrollen själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ännu, men du kan ju ladda upp den om du vill.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200226&st=0

Använder du den när du spelar eller?

Vill veta innan jag testar i fall den e bra. Fast jag tror att vi ska filma utan för krångliga mods, typ bara några bilar och en mc.

Tycker att Ferrari Enzo ska vara med och en Yammaha MC som jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använder du den när du spelar eller?

Vill veta innan jag testar i fall den e bra. Fast jag tror att vi ska filma utan för krångliga mods, typ bara några bilar och en mc.

Tycker att Ferrari Enzo ska vara med och en Yammaha MC som jag har.

Har testat, man tröttnar ganska fort. Man byter ut .scm och därför finns det inga uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor