Mr.White Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Jag och Oscarw_89 tänkte göra en film om/med CJ i san andreas. huvudidén är följande: CJ arbetar i en mataffär eller klädaffär eller något och lever ettl yckligt liv med alla sina flickvänner (haha), då han blir inkallad till tjänstgöring i Irak (öknen). han ska där ta över en fiendebas som antiamerikanska styrkor innehaver (area69). givetvis är det handlning både för och efter men huvudhandlingen blir runt area69. i den andra tråden om en gemensam gta:sa stuntsfilm fanns där några intresserade, så anmäl er här! Ledare/manus: Mr.White Oscarw_89 (Godfather Redigerare: oscarw_89 Filmare: Mr.White oscarw_89 Godfather sökes Manuset är öppet för förslag och tips! fråga om det är något ni undrar över och säg till mig eller oscar (Pm eller här i tråden) om ni vill vara med! Redigerad 14 september, 2005 av Mr.White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Verkar väldigt seriöst önskar att jag kunde vara med men det går inte har inget filmprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Anvnd fraps och komprimera i WMM www.fraps.com eller nåt åsnt, sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Http://www.fraps.com för inspelning för komprimering: windows movie maker om man inte har något annat EDIT: För seg.. Redigerad 11 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Om ni behöver röstskådespelare är jag med! Redigera kan jag också,men jag tycker att EN skall filma,annars blir det lite konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Det är sant som östis säger, för det blir om det blir lite olika kvalité på alla klipp. Fråga mig gärna om tips och idéer till manus. Redigerad 11 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det blir väl inte olika kvalité om alla kör på samma inställning (kräver dock att man kommer överäns om något som alla filmare klarar)? Jag är gärna med i projektet. Kan delta på alla 3 punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hm, vem vill se någon som intar area 69 överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Om du inte vill vara med, posta inte här då. okej, men PM:a era idéer och tips till mig på PM eller msn, så filmarjag och oscar. ni får prata med oscar om ni vill vara med och redigera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Verkar spännande, jag hänger gärna på EDIT: Kan göra allt (Redigering,Filmning etc...) Redigerad 12 september, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag kan vara med och göra något om det behövs. (inte redigering) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Okej! Startdatum för allt 17 SEPTEMBER. Alla som vill vara med anmäler sig till mig eller oscarw_89 här på forumet genom PM eller genom msn (botemedlet@messengeruser.com). SENAST DEN 15e SEPTEMBER SKA ANMÄLNINGAR VARA INNE manusändringar och tips lämnas också samma datum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Om ni gör en film med handling så blir det enklare att göra det riktigare med realty mod, då ni kan ge vapen till era gängmedlemmar(ni kan ju då byta skin på dom om det inte ska vara dom), och ta vapen från dom(utan att döda dom). Och sen åka som passagerare, men det kan ju bli lite strul om ni låter en NPC styra bilen ni ska åka med. Men då kan ni ju alltid knuffa ut föraren och ta över kontrollen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Finns det att tanka på gtamods.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Finns det att tanka på gtamods.com? Inte ännu, men du kan ju ladda upp den om du vill. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200226&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Inte ännu, men du kan ju ladda upp den om du vill. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200226&st=0 Använder du den när du spelar eller? Vill veta innan jag testar i fall den e bra. Fast jag tror att vi ska filma utan för krångliga mods, typ bara några bilar och en mc. Tycker att Ferrari Enzo ska vara med och en Yammaha MC som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Använder du den när du spelar eller? Vill veta innan jag testar i fall den e bra. Fast jag tror att vi ska filma utan för krångliga mods, typ bara några bilar och en mc. Tycker att Ferrari Enzo ska vara med och en Yammaha MC som jag har. Har testat, man tröttnar ganska fort. Man byter ut .scm och därför finns det inga uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Har testat, man tröttnar ganska fort. Man byter ut .scm och därför finns det inga uppdrag. Ok, synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hm, vem vill se någon som intar area 69 överhuvudtaget? Gör man ju själv varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tror det e ganska omöjligt att överleva en längre tid utan fusk eller mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts