Alpha Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Dom nya på forumet. Jag var inte medlem här där dom gamla var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Måste säga att GTA-sajtens smileysar är jävligt larviga. Särskilt den med en tunga ut ur munnen, har svurit till mig själv att aldrig använda den. Skulle gärna se en utbytning av samtliga smileysar. Haha Vote: Dom nya!! <-- luv dat chit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Gissa. Dom gamla är och förblir nostalgiska. Saknar dom lika mycket som jag saknar tiden då dom var aktuella. Håller med dig helt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Måste säga att GTA-sajtens smileysar är jävligt larviga. Särskilt den med en tunga ut ur munnen, har svurit till mig själv att aldrig använda den. Skulle gärna se en utbytning av samtliga smileysar. Du vet att de är InvisionBoard-standard? Dessutom är " " den mest klassiska smilien någonsin efter och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts