ShortyAD_ss Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hej, jag bara undrade varför mina fordon försvinner, jag ändrade hastigheten på nrg500 och på sanchez, men sen när jag skulle leta efter dom så fanns dom inte , jag hade båda två i ett garage men där fanns de heller inte. vad kan felet vara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Javet inte va felet kan va men ja tror att du.... vänta lite skrev du verkligen in hastigheten på stället där det står: velocity (km/h)?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Javet inte va felet kan va men ja tror att du.... vänta lite skrev du verkligen in hastigheten på stället där det står: velocity (km/h)?? Japp, det gjorde jag, det andra fattade jag inte riktigt vad det menades med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Åk runt. när du ändrat så laddas dom segare. iaf på vc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Har fixat det nu, tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Har fixat det nu, tack för hjälpen! Closed Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts