skez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Undrar vad spoiler är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 En spoiler (från engelska spoil, förstöra) är en sammanfattning eller beskrivning av handlingen i exempelvis en film som avslöjar så pass mycket att det kan tänkas förstöra för läsaren/lyssnaren, då filmupplevelsen sällan blir lika bra om man i förväg vet vad som kommer att hända. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 [O][T],Sep 11 2005, 16:24] En spoiler (från engelska spoil, förstöra) är en sammanfattning eller beskrivning av handlingen i exempelvis en film som avslöjar så pass mycket att det kan tänkas förstöra för läsaren/lyssnaren, då filmupplevelsen sällan blir lika bra om man i förväg vet vad som kommer att hända. BOT Kommer också från: "spoil the fun" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kommer också från: "spoil the fun" ...vilket betyder FÖRSTÖRA det roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Spoiler är också en vinge till en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Spoiler är också en vinge till en bil Mm, FÖRSTÖRA! Tänk på alla som förstör sina fina 240 genom att krims kramsa dom med spoilers och dylikt :'( Hemskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Spoiler är också en vinge till en bil Jag kallar det vinge, spoiler kallar jag det man sätter fram och bak på bilen, framspoiler och bakspoiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag kallar det vinge, spoiler kallar jag det man sätter fram och bak på bilen, framspoiler och bakspoiler. Ja... Man brukar kalla det spoiler också... Jag erkänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts