MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Någon som har det? jag fixade det idag. ska installera snart. verkar så jävla ballt. riktigt Band of brothers spel ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jepp, jag har det till Xbox, Det bäste WW2 spel jag nånsin har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jepp, jag har det till Xbox, Det bäste WW2 spel jag nånsin har spelat Oh hett Kan man köra fordon också? eller typ hoppa fallskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nope, eller inte vad jag kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Nope, eller inte vad jag kommer ihåg Okej. Aja vem bryr sig.. det ser bra ut iaf. Ska installera å köra nu. kommer tillbaka och säger vad ja tycker ^^ Redigerad 11 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Mjodå det är några timmars skoj, rätt roligt och lira på lan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Jävla skit. får svartskärm!! vad kör spelet för bilskärm inställning. direct 3d? opengl? ? tänkte försöka ändra lite i inställningarna för å få de att funka Redigerad 11 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Riktigt kul spel, jag suger dock rätt hårt äger sönder i multiplayer dock >=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ska bli kul när Earned In Blood kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Funderar på att köpa...nån som kan länka till trailers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Funderar på att köpa...nån som kan länka till trailers? BrothersInArmsGame.com Finns ett antal filmer där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, jag håller mig till ett WWII spel och det är CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, jag håller mig till ett WWII spel och det är CoD Oh, jag med. Absolut bästa lanspelet tillsammans med Warcraft 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, jag håller mig till ett WWII spel och det är CoD CoD är grymt till MP men det blir smiskat av BIA i SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tycker ej att det är värt att köpa det eller ladda ner det är ej så bra men den nya kanse är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tycker ej att det är värt att köpa det eller ladda ner det är ej så bra men den nya kanse är bättre Ok då vet vi det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Brothers in arms spelen suger så himla hårt. dom är så linjära som dom bara kan bli och det är samma slags pang pang under hela spelet. ena teamet ska suppresa och andra ska flanka hur roligt är det efter ett tag blir det ganska tråkigt specielt med dom linjära banorna. jag spelade i 20min kanske sen avinstallerade jag spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tycker mest dom härmar CoD med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tycker mest dom härmar CoD med spelet På vilket sätt? Då kan man ju säga att MOH också gör det. Menar du att dem skulle haft annan story? att Hitler skulle överlevt kriget och hela världen hade blivit Nazister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Brothers in arms är bra. Själva historien är bra, men spelet är FÖR KORT!!! annars är allt ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts