Reve Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja satt och gjorde ambulance mission nu precis i Angel Pine och det var ju lätt, men sen när ja lämna in de sista patienterna på level 12 då kraschar spelet Det kändes lite orka oc hdet kommer antagligen hände igen så ja orkar inte försöka igen kan nån göra det åt mig eller nåt? Filen är här. GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Snälla hjälp mig det kraschar varje gång. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Men för H*lv*t* hjälp mig snälla det kraschar hela varje gång man är klar. Snälla åhh Redigerad 13 september, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Lika problem som mig men jag kan bara komma till 8:ans uppdrag det måste vara en bugg eller det måste inte alls vara en bug vid närmare eftertanke men det borde vara en eftersom så många har det sry för konstig text blev lite komplicerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Reve: Ta det lugnt. Använd även ett schysstare språk så tror jag fler är villiga att hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Men för H*lv*t* hjälp mig snälla det kraschar hela varje gång man är klar. Snälla åhh Säker att du inte har... laddat ner det? Redigerad 14 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ja har inte laddat ner det. Men varför händer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ja har inte laddat ner det. Men varför händer det? Repa på skivan kanske?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Nej inga repor. Förresten ja ser att 4 har laddat ner den sparfilen. kan ni lägga upp den för alla mina filer har blivit corrupted så slipper ja göra om allt. Redigerad 17 september, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) VSG Edit:klarat det GTASAsf3.b Redigerad 17 september, 2005 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Tack ja älskar dig ja nu slipper ja göra om hela från början eftersom det blev corrupted vid San Fierro i förgår när ja tagit alla snapshots TACK igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts