kattälskaren Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 När jag laddar ner saker till san anderas så sparas dom i WMP format, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 När jag laddar ner saker till san anderas så sparas dom i WMP format, vad ska jag göra? Posta i rätt forum för det första. Vad är det för "saker" du försöker ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Traniers och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Bättre tråd titel nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Du har väl antagligen tagit "öppna med..." och sen windows media player istället för t.ex winzip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Är sakerna .EXE? då haru spyware.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts