Jump to content

Vad är det med Kaboom?

Jacker
 Share

Recommended Posts

Satt och snackade på MSN när han helt plötsligt skriver "Ja?" till mig. Eftersom jag inte skrivit något till honom svarar jag med ett "Va?". Han skriver "Du öppnade ett fönster med mig". Vilket jag inte hade gjort, så jag blev ganska förvånad och svarade med ett "WTF" och skriver sen "Nej". Efter det stänger jag ned rutan. Sen skriver han tillbaka. Men han skriver med mitt namn, min font och min färg och vad han skriver är:

"- Jo..

- Jag ville bara säga att du är ful.."

Det är lite svårt att förklara i ord, så jag tog lite bilder.

Han förklädde sig först som mig och svarade sen på det som sig själv. Sen gick han "Offline" men kunde ändå fortsätta skriva till mig.

Jag förstår inte. Vad har jag gjort honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och snackade på MSN när han helt plötsligt skriver "Ja?" till mig. Eftersom jag inte skrivit något till honom svarar jag med ett "Va?". Han skriver "Du öppnade ett fönster med mig". Vilket jag inte hade gjort, så jag blev ganska förvånad och svarade med ett "WTF" och skriver sen "Nej". Efter det stänger jag ned rutan. Sen skriver han tillbaka. Men han skriver med mitt namn, min font och min färg och vad han skriver är:

"- Jo..

- Jag ville bara säga att du är ful.."

Det är lite svårt att förklara i ord, så jag tog lite bilder.

Han förklädde sig först som mig och svarade sen på det som sig själv. Sen gick han "Offline" men kunde ändå fortsätta skriva till mig.

Jag förstår inte. Vad har jag gjort honom?

Det verkar som om det där e lögn? :rolleyes:

För han heter ju Farks, och varför skulle han då byta till samma färg, font och namn som dig då? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck på "EDIT" istället för att dubbelposta.

Nej, jag har inte fejkat det där. Det var han som skrev "Jag ville bara säga att du är ful.."mm med mitt namn, min färg och font. Det enda jag skrev var "Men lägg av".

OK, ska göra det nästa gång

men om har samma namn som dig, varför står det Farks där då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...