Jacker Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Satt och snackade på MSN när han helt plötsligt skriver "Ja?" till mig. Eftersom jag inte skrivit något till honom svarar jag med ett "Va?". Han skriver "Du öppnade ett fönster med mig". Vilket jag inte hade gjort, så jag blev ganska förvånad och svarade med ett "WTF" och skriver sen "Nej". Efter det stänger jag ned rutan. Sen skriver han tillbaka. Men han skriver med mitt namn, min font och min färg och vad han skriver är: "- Jo.. - Jag ville bara säga att du är ful.." Det är lite svårt att förklara i ord, så jag tog lite bilder. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/K_hack.PNG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/K_hack2.PNG Han förklädde sig först som mig och svarade sen på det som sig själv. Sen gick han "Offline" men kunde ändå fortsätta skriva till mig. Jag förstår inte. Vad har jag gjort honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Undrar jag också Den där snubben har massor med grejer har jag sett Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Satt och snackade på MSN när han helt plötsligt skriver "Ja?" till mig. Eftersom jag inte skrivit något till honom svarar jag med ett "Va?". Han skriver "Du öppnade ett fönster med mig". Vilket jag inte hade gjort, så jag blev ganska förvånad och svarade med ett "WTF" och skriver sen "Nej". Efter det stänger jag ned rutan. Sen skriver han tillbaka. Men han skriver med mitt namn, min font och min färg och vad han skriver är: "- Jo.. - Jag ville bara säga att du är ful.." Det är lite svårt att förklara i ord, så jag tog lite bilder. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/K_hack.PNG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/K_hack2.PNG Han förklädde sig först som mig och svarade sen på det som sig själv. Sen gick han "Offline" men kunde ändå fortsätta skriva till mig. Jag förstår inte. Vad har jag gjort honom? Det verkar som om det där e lögn? För han heter ju Farks, och varför skulle han då byta till samma färg, font och namn som dig då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Well, blocka honom och radera honom för all evighet så var det problemet löst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Tryck på "EDIT" istället för att dubbelposta. Nej, jag har inte fejkat det där. Det var han som skrev "Jag ville bara säga att du är ful.."mm med mitt namn, min färg och font. Det enda jag skrev var "Men lägg av". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Tryck på "EDIT" istället för att dubbelposta. Nej, jag har inte fejkat det där. Det var han som skrev "Jag ville bara säga att du är ful.."mm med mitt namn, min färg och font. Det enda jag skrev var "Men lägg av". OK, ska göra det nästa gång men om har samma namn som dig, varför står det Farks där då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nej det är nog inte fake! Jag har själv haft ett program där man kunde göra så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nej det är nog inte fake! Jag har själv haft ett program där man kunde göra så! Ok, nej asså jag trodde han tog screenshot, klistra in och det, men det gjorde han nog inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 OK, ska göra det nästa gång men om har samma namn som dig, varför står det Farks där då? Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vad menar du? Där uppe det stod ditt namn han hette Och det står "Farks säger: Jo jag vill bara säga att du e ful" Hur kan det stå farks där och ditt namn där uppe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Han har ju inte direkt gjort nåt speciellt. Bara skämtat med dig. Om du inte gillar det så finns det en funktion inbyggd i msn som låter dig blockera folk du inte vill prata med. Bra mycket effektivare än en tråd på ett forum där personen i fråga inte är aktiv längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jaha, och du tror inte jag blockade honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jaha, och du tror inte jag blockade honom? Gjorde du detta innan eller efter denna tråd skapades? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Innan. Varför undrar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Innan. Varför undrar du? Spelar ingen roll, Du har alltså blockat honom, fast han kan fortsätta skriva till dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nej. Det stod bara att han var "Offline". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Spelar ingen roll, Du har alltså blockat honom, fast han kan fortsätta skriva till dig? Kan man inte skriva om man har status som visa som offline? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nej. Det stod bara att han var "Offline". Okej. Då är väl problemet ur vägen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Kan man inte skriva om man har status som visa som offline? Nej, det kan man inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nej, det kan man inte... Ok har nämligen aldrig testat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts