xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja typ så där skulle vara bra. Och jag har aldrig sagt att Hultenius ska göra det. Jag tänkte att sen om det blir som han sa att han utser en forumadmin så kan denne person fixa detta. Jag använder firefox och orka få popup (KalleR ) En moderator har inte rätt till Admin CP utan bara till Mod CP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Sa VickeX något annat eller? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Som KalleR sa tillåt gtasajten i er popupblocker bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej. Jag får ett mail vid varje PM och då säger Gmail notifier till, räcker gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Det kommer ned en liten gul grej från taket på FF när den blockar popups och då direkt så vet jag vad som har hänt... Jag har fått ett PM. Så för mig kvittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nej det poppar ju ändå upp en ruta om man inte har pop-up blocker på.. vill du att det ska blinka, låta "you got a pm" o höra lite tivoli musik?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nej det poppar ju ändå upp en ruta om man inte har pop-up blocker på.. vill du att det ska blinka, låta "you got a pm" o höra lite tivoli musik?? Nej tack. Men om det blinkar eller någonting... Fast nu har jag lärt mig det med poppup så nu vet jag,... Men skulle vara bra endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Märkas mer? Jag märker direkt när jag får PM. I Internet Explorer får jag en popup mitt i rutan så det är svårt att missa. Och när jag oftast andvänder Firefox så står det att en popup blockerats och det är ju gtasajten, då vet man att det är PM. Eeeexakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nej , det räcker med att man får upp ett fönster där det står att man har fått ett nytt medelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Nej , det räcker med att man får upp ett fönster där det står att man har fått ett nytt medelande Lugna ner er killar... En del utav de nya användarna kanske inte vet om att man kan få ett popup om nya PM:s. Därför vore det faktiskt en ganska bra idé om det bara kunde ändra färg om man fått nytt typ 1 New Message(s). Det behöver ju inte ske just nu, men det skulle kunna vara bra funktion i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts