VickeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja. Tycker ni att det borde märkas mer när man får ett PM? Själv tycker jag det. Jag tänkte det kanske någon kan fixa. Någon som sen blir forumadmin nu då Hultenius vill ägna sig åt hjärtat åt sajten. Gtasajten.com.. Så vota på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag tycker det... Såsom när man får ett PM av Hultan Jag råka Null vota :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Märkas mer? Jag märker direkt när jag får PM. I Internet Explorer får jag en popup mitt i rutan så det är svårt att missa. Och när jag oftast andvänder Firefox så står det att en popup blockerats och det är ju gtasajten, då vet man att det är PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nja det tycker jag inte. Vi ska inte hålla på att pressa Hultenius för mycket under hans omständighter. Tillräckligt bar tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) på Redigerad 26 september, 2008 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Märkas mer?! Man får ffs ett e-mail om det, och en fet pop-up när man besöker sidan. Vad mer krävs, ett telefonsamtal om det också? Vote: Njet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Märkas mer?! Man får ffs ett e-mail om det, och en fet pop-up när man besöker sidan. Vad mer krävs, ett telefonsamtal om det också? Vote: Njet. När ett PM kommer till mig händer ingenting, mätaren ändras bara till 1 New Messages Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Man får ffs ett e-mail om det, och en fet pop-up när man besöker sidan. Tror att många använder sig utav popup dödare, då märks det inte lika tydligt. Sen kanske inte många vet om att man kan välja att få upp ett popup medelande eller inte. Det kan Du välja här. Med ett enkelt mod så skulle man kunna få det att visa så här istället: 1 New Messages BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Märkas mer?! Man får ffs ett e-mail om det, och en fet pop-up när man besöker sidan. Vad mer krävs, ett telefonsamtal om det också? Vote: Njet. 0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag märker det alldeles utmärkt, så Nej det tycker jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det märks ju visst! om du ej får ett popup, tillåt gtasajten i din popupblocker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Det bästa är väl om man kan använda sig utav [BLINK]1 New Messages[/BLINK], men Jag vill minnas att blink koden endast fungerar med Firefox (Eventuellt Opera). Redigerad 26 september, 2008 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) [O][T],Sep 11 2005, 01:35] Så här skulle det kunna se ut: http://www.frodenkvist.com/files/50_frames.gif Det bästa är väl om man kan använda sig utav [BLINK]1 New Messages[/BLINK] , men Jag vill minnas att blink koden endast fungerar med Firefox (Eventuellt Opera). BOT Jaaaah!11 Sen blir det massa stjärnor efter musen1!1!!! Så kan vi väll ha massa reklam som blinkar och så?!!?!?!?!?!+1+1+1 Redigerad 11 september, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vore najs om det var som i IPB2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kommer ju upp en stor jävla popup mitt på skärmen? Det räcker väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 [O][T],Sep 11 2005, 01:35] Så här skulle det kunna se ut: http://www.frodenkvist.com/files/50_frames.gif Det bästa är väl om man kan använda sig utav [BLINK]1 New Messages[/BLINK], men Jag vill minnas att blink koden endast fungerar med Firefox (Eventuellt Opera). BOT Jag ser det i IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 [O][T],Sep 11 2005, 01:35] Så här skulle det kunna se ut: http://www.frodenkvist.com/files/50_frames.gif Det bästa är väl om man kan använda sig utav [BLINK]1 New Messages[/BLINK] , men Jag vill minnas att blink koden endast fungerar med Firefox (Eventuellt Opera). BOT . Rättelse det ska vara: <BLINK>1 New Messages</BLINK> och det var en Netscape funktion fån början... den fungerar i: Netscape Mozilla K-melon Firefox men som sagt inte IE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag ser det i IE. LOL! Det du ser blinka är en .gif bild. Det är du medveten om va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Självklart skall det vara HTML kod och inte BBCode Redigerad 26 september, 2008 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 [O][T],Sep 11 2005, 01:35] Så här skulle det kunna se ut: http://www.frodenkvist.com/files/50_frames.gif Det bästa är väl om man kan använda sig utav [BLINK]1 New Messages[/BLINK] , men Jag vill minnas att blink koden endast fungerar med Firefox (Eventuellt Opera). BOT Ja typ så där skulle vara bra. Och jag har aldrig sagt att Hultenius ska göra det. Jag tänkte att sen om det blir som han sa att han utser en forumadmin så kan denne person fixa detta. Jag använder firefox och orka få popup (KalleR ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts