[B][O][T] Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Har denna person fått sig några varningar? BOT Redigerad 9 april, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja. Håller med. Han skulle nog kunna få en varning eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Vadå? Möjligtvis skriver jag "blablabla" med vit text för att det inte går att bara quota, och resten av gångerna så är det för att jag bara vill lägga in en bild och inte skriva något. Nu sticker jag härifrån om alla här ska vara så jävla inkompetenta, så den här tråden kan låsas nu om ingen vill diskutera mer om mina "onödiga" inlägg. Redigerad 10 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vadå? Möjligtvis skriver jag "blablabla" med vit text för att det inte går att bara quota, och resten av gångerna så är det för att jag bara vill lägga in en bild och inte skriva något. Nu sticker jag härifrån om alla här ska vara så jävla inkompetenta, så den här tråden kan låsas nu om ingen vill diskutera mer om mina "onödiga" inlägg. Ta det lungt, stick inte, du är en av mina favvo-medlemar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Vadå? Möjligtvis skriver jag "blablabla" med vit text för att det inte går att bara quota Ta det som en pik att du ska ge fan i att bara quota, och tillföra något av intresse med dina inlägg istället. Redigerad 10 september, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Nu sticker jag härifrån om alla här ska vara så jävla inkompetenta Och Du är kompetent? Ja det har Du verkligen bevisat på ett märkligt sätt isåfall. BOT Redigerad 10 september, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) [O][T],Sep 10 2005, 23:41] Ingen bild är inlagd i de inläggen som inte är quotade! Kollade igenom dem en gång för säkerhets skull och det var då en bild i varje inlägg där det inte var en quote (kolla i själva inläggen och inte bara i listan). Skit i det här nu, jag tänker ändå inte stanna kvar så. Redigerad 10 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ingen bild är inlagd i de inläggen som inte är quotade! Kollade igenom dem en gång för säkerhets skull och det var då en bild i varje inlägg där det inte var en quote (kolla i själva inläggen och inte bara i listan). Skit i det här nu, jag tänker ändå inte stanna kvar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Ja Jag såg det nu oxå därför editerade Jag Mitt ovanstående inlägg. BOT Redigerad 10 september, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts