Jump to content

Är detta ett ufo?

Share

Recommended Posts

Detta var dock ett tag sen, dom medlemar som varit här ett tag känner kanske igen bilden. ^_^

Jag kommer mycket väl ihåg den där bilden. ;)

Kolla på hela himlavalvet nästa gång så får du se att stjärnorna formar ett stort R - som i Rockstar Games.

Det har jag aldrig tänkt på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Cortez: när man säger UFO så menar man också aliens. du vet ju vad alla menar så varför hålla på? ska du rätta mig också om jag säger "jag är längre än dig"? du vet vad dom menar så lägg ner :wub: .

Nej, det är ignoranta korkskallar som tror UFO betyder nåt rymdskepp där det finns små gröna män i. Nej, UFO betyder inte aliens, och har aldrig gjort det. Ja, om du vill så, nej jag är längre än dig. Och för att avsluta, nej jag lägger inte ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Cortez: när man säger UFO så menar man också aliens. du vet ju vad alla menar så varför hålla på? ska du rätta mig också om jag säger "jag är längre än dig"? du vet vad dom menar så lägg ner :wub: .

Om jag säger att jag har sett ett oidentiferat flygande objekt, menar jag då ett tefat som flyger i luften? eller eliens?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker bara att det är onödigt att hålla på o "läxa upp" folk. om man fattar vad folk säger så är det ingen idé att påpeka fel. specielt inte på ett forum.

Sanningen är, UFO behöver inte alls ha nåt att göra med utomjordlingar eller tefat.

Och, ja, folk fattar vad man menar. Men det är aldrig fel och rätta nån/några?

Det är aldrig fel att rätta någon då man själv har rätt.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sanningen är, UFO behöver inte alls ha nåt att göra med utomjordlingar eller tefat.

Och, ja, folk fattar vad man menar. Men det är aldrig fel och rätta nån/några?

Det är aldrig fel att rätta någon då man själv har rätt.

Det har du rätt i. MEN så som cortez håller på tycker jag går till en överdrift. man måste inte hålla på att kaxa upp sig mot folk. det räcker med att nämna det en gång. om folk inte ser det/ignorerar, so what? skit samma! ingen bryr sig ändå om man använder ett ord i fel mening eller tror att ordet betyder någontng annat (även fast det har med varandra att göra. ett UFO kan ju vara en utomjording, eller?)

en typisk "läxa upp"-replik:

Ser tydligen att typ inga vet vad UFO betyder här.

är den meningen verkligen nödvändig?

såna här meningar är bara onödiga och hur länge ska dom här meningarna ploppa up i topicar? folk som skirver såna meningar ska ignorera fel som detta, inte bomba med såna meningar tills dom andra måste börja ignorera såna inlägg för att gå tillbaka till topicens ämne.

börjar bli en aning irriterad på sånt här. man går in i topicar för att läsa om UFO (eller ska jag säga aliens?) och istället blir man tvingad till att läsa inlägg som inte alls har med ämnet att göra. man kan ju inte direkt skippa inlägg så fort inläggen börjar med en mening som inte har med topicens ämne att göra?

själv tycker jag att modsen borde ta bort såna inlägg som inte tillför någonting till topicens ämne. såna inlägg som bara innehåller 100% spam. juste spam, som den meningen som jag quotade. är den viktig/tillför något i topicen? tror inte det..

tror att det är bäst att avsluta mitt inlägg här innan jag slår sönder mitt tangentbord..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Om han inte ser va de e så e de ett ufo jo

Men vi vet ju vad det är?

Citerar Ufosxm

"Jag har spelat SA sen i november och har inte sett några UFOn. Ni som säger att det finns UFOn och har sett dessa är mytomaner eller så har ni bara sett de blinkande flygplanen på himlen som lämnar en liten svans efter sig."

När vi nu vet vad som finns på himmelen kan vi inte längre kalla det för UFO, okey?

Väldigt irriterande tråd, verkar finnas en hel del trångsynta småungar här dessutom. Syftar inte på någon person eller någons ålder, men det finns en del som beter sig som småungar här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...