GTA_Erik Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hejsan! Jo, det är så att jag tänkte hosta ett eget custom game på battle.net men ingen kommer. Har hört att man ska ändra något med brandväggen. Någon som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ja strategiespel har problem med brandväggar vet inte varför... tex. Generals, D-day, har väldiga problem med brandväggar även såna som sticker i routrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hejsan! Jo, det är så att jag tänkte hosta ett eget custom game på battle.net men ingen kommer. Har hört att man ska ändra något med brandväggen. Någon som vet hur man gör? Du måste slå av brandväggen för Warcraft 3. Om du använder routern så måste du slå av den inbyggda brandväggen där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Du måste slå av brandväggen för Warcraft 3. Om du använder routern så måste du slå av den inbyggda brandväggen där med. Och hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 En fråga, finns det fortfarande mycket folk som lirar WC3 online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det är rätt många som kör custom games iallafall..... Åter till min fråga, har läst att man ska öppna port 6112. Hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det är rätt många som kör custom games iallafall..... Åter till min fråga, har läst att man ska öppna port 6112. Hur gör man det? På options, och sen Gameplay, har jag för mig. Men jag har aldrig testet. Och Vigge, det är fortfarande massa människor på Battle.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 En fråga, finns det fortfarande mycket folk som lirar WC3 online? Ja det finns alltid ett stort antal lir pågång. Nån mer än jag som lirar en hel del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Självklart lirar många. Även fast många har gått över till WoW. Själv lirar jag lite då och då, fast inte lika mkt som förut. Dessutom blir jag bara sämre och sämre nuförtiden, vet ej varför. Orkar ej spela som en galning heller, tar sån tid ju. Vilken är eran best lvl då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) *DELETED* Redigerad 11 september, 2005 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Spelade när jag köpte, slutade nästan direkt. Kom på att jag ska börja spela BFME igen, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts