HOWHOW Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hejsan, detta är Kaboom. Ni kanske minns mig som "pojken som uppdaterade oss angående GTA". Jag skulle bara vilja säga att jag kommer att lämna forumet. Det var trevligt här, jag hade en rolig tid på forumet men nu har jag tyvärr ingen tid kvar att ägna åt detta forum. Ha det så bra. // Kaboom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Hejsan, detta är Kaboom. Ni kanske minns mig som "pojken som uppdaterade oss angående GTA". Nej dig känner jag inte igen. Du har lämnat på ett fel sätt, tycker det var tråkigt att du ville bli bannad. Inte bättre att bara dra? Redigerad 10 september, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Like WHO THE FUCK CARES. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ni kanske minns mig som "pojken som uppdaterade oss angående GTA". Nej, har jag missat något? Nåväl, Bye bye.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jahapp. Lev väl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Like WHO THE FUCK CARES. I DO! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Alltså, det är inte JAG som skrev det där, det var kaboom allstå, om någon trög varelse inte förstår det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det stör mig inte så mycket, då HOWHOW har tagit över Kabooms jobb så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Alltså, det är inte JAG som skrev det där, det var kaboom allstå, om någon trög varelse inte förstår det. Förstår du inte att alla förstår att det är Kaboom som skrivit det? Det står ganska klart och tydligt i början av avskedshistorian. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vem fan bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vem fan bryr sig? W0rd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ja, vet inte vad det handlade om att Kaboom blivit bannad, måste ha missat något Men nej, vi passar inte för varandra Kabban, sorgligt men sant, älskar dig... Not Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Who cares? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vem är/var kaboom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag minns honom som "snorungen som skapade-4 nya konton för att han ej kunde acceptera att han fick en liten tids hybernate för spam" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts