PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Psyko? Jag gillar demot jätte mycket, det enda jag har tröttnat på lite är att det är en så liten del av staden. Vart fick du ifrån att jag är ett psyko? Om du inte har något annat än förolämpningar att säga så håll tyst. Om du kallar alla för psyko som inte tycker som du själv, kommer du att ha många ovänner. Kallar dig inte psyko av den anledning att du inte tycker som jag utan att du verkar vara i behov av hjälp. Ge dig med ditt mördar-snack. Äcklar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kallar dig inte psyko av den anledning att du inte tycker som jag utan att du verkar vara i behov av hjälp. Ge dig med ditt mördar-snack. Äcklar mig Det kan hända. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts