Vice. Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag måste införskaffa en ny dator då... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag måste införskaffa en ny dator då... :'( Usch då.. Har nyss sett en trailer på postal aw, värkar sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Cyper Cyprez - samma skrott och kor'n. Fick lov att skaffa en ny andvändare. Jag tycker i allafall det är kul, men bara demot blir tråkigt i längden. Eftersom datorn är fixad nu, ska jag försöka få tag på det nya. Kommer att sitta timvis och stycka nån/någon. Ska ochså ladda ner en patch så man kan pissa i det! :"> Vice.: Det är bättre än du hört! Patch behöver man inte för att pissa? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Patch behöver man inte för att pissa? :S Det går inte att pissa I postal aw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Hatar när du (Cyprez) sitter och tjatar om hur bra du TROR att Postal är. Som sagt spelade jag och en polare demot och tyckte "åhh vad ballt" "fan. måste ha hela" etc etc. Sedan när vi väl hade spelet tack och hej åt helvete. Redigerad 13 september, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Eftersom denna länk kommer från www.postal2.com så är det inte olagligt. Hur skulle ett demo kunna vara olagligt att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Har spelat det lite nu. Det var ganska fånigt. Gå och köp mjölk. Vilket uppdrag.. Multiplayer var hysteriskt, men rätt kul tidsfördriv iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Det är la rätt kul. Rätt sjuk ide på spel om ni frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Hatar när du (Cyprez) sitter och tjatar om hur bra du TROR att Postal är. Som sagt spelade jag och en polare demot och tyckte "åhh vad ballt" "fan. måste ha hela" etc etc. Sedan när vi väl hade spelet tack och hej åt helvete. Postal ÄR det bra spel. Du kan inte ändra på vad jag tycker? och jag tror inte det är bra, jag tycker det är bra. Det bästa i det nya är att man kan stycka folk i småbitar. Ladda ner trailern. :"> Multiplayer är fan kul i det! Redigerad 13 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Det är bra man kan gibba på linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Spelade det demot för skit länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Spelade det demot för skit länge sen AAHHHH, visst va det bra?! ladda ner det igen!! det är bättere bätter www.postal2.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Postal ÄR det bra spel. Du kan inte ändra på vad jag tycker? och jag tror inte det är bra, jag tycker det är bra. Det bästa i det nya är att man kan stycka folk i småbitar. Ladda ner trailern.:"> Multiplayer är fan kul i det! Du har ju inte ens lirat hela spelet psyko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har bara sett nån video på Postal. Ser ut som skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Du har ju inte ens lirat hela spelet psyko. Psyko? Jag gillar demot jätte mycket, det enda jag har tröttnat på lite är att det är en så liten del av staden. Vart fick du ifrån att jag är ett psyko? Om du inte har något annat än förolämpningar att säga så håll tyst. Om du kallar alla för psyko som inte tycker som du själv, kommer du att ha många ovänner. Redigerad 15 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ska aldrig spelat det! Det spelet ger hela spelindustrin ett dåligt namn. Miyamoto bör hedersmörda hela utvecklingsteamet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det nya är nog roligare. Där kan man stycka upp folk i små bitar!! Finns mycket kul att göra i bara demot! sno pengar,köpa knark,kasta saxar på folk,bränna upp dom med bensin,andvända elshock pistol på dom,spasha huvet på folk med en shootgun, så personen bredvid spyr. Och såklart att ta upp en katt och trycka in pipan på hagel bösan i röven på den, funkar bra som ljuddämpare. You. Need. Help. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Här han ni en skönn bild! Dock är postal aw blodigare! Men man måste hursom hälst fixa share the pain för att spela det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Här han ni en skönn bild! Dock är postal aw blodigare! Men man måste hursom hälst fixa share the pain för att spela det! ... You. Need. Help. W0rd Redigerad 15 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hihi de va ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts