Jump to content

Ett spel som är värt att pröva på!

Cyper
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Cyper Cyprez - samma skrott och kor'n. Fick lov att skaffa en ny andvändare.

Jag tycker i allafall det är kul, men bara demot blir tråkigt i längden. Eftersom datorn är fixad nu, ska jag försöka få tag på det nya. Kommer att sitta timvis och stycka nån/någon. Ska ochså ladda ner en patch så man kan pissa i det! :">

Vice.: Det är bättre än du hört! :)

Patch behöver man inte för att pissa? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar när du (Cyprez) sitter och tjatar om hur bra du TROR att Postal är. Som sagt spelade jag och en polare demot och tyckte "åhh vad ballt" "fan. måste ha hela" etc etc. Sedan när vi väl hade spelet tack och hej åt helvete.

Postal ÄR det bra spel. Du kan inte ändra på vad jag tycker? och jag tror inte det är bra, jag tycker det är bra. ;P

Det bästa i det nya är att man kan stycka folk i småbitar. Ladda ner trailern. :">

Multiplayer är fan kul i det!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju inte ens lirat hela spelet psyko.

Psyko? Jag gillar demot jätte mycket, det enda jag har tröttnat på lite är att det är en så liten del av staden. Vart fick du ifrån att jag är ett psyko? Om du inte har något annat än förolämpningar att säga så håll tyst. Om du kallar alla för psyko som inte tycker som du själv, kommer du att ha många ovänner. ^_^

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det nya är nog roligare. Där kan man stycka upp folk i små bitar!! ^_^

Finns mycket kul att göra i bara demot! sno pengar,köpa knark,kasta saxar på folk,bränna upp dom med bensin,andvända elshock pistol på dom,spasha huvet på folk med en shootgun, så personen bredvid spyr. Och såklart att ta upp en katt och trycka in pipan på hagel bösan i röven på den, funkar bra som ljuddämpare.

You. Need. Help.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor