Cyper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Alla här bör pröva Postal 2 Share The Pain (Demo). Ett mycket roligt spel, pröva på demot och säg vad ni tycker! Eftersom denna länk kommer från www.postal2.com så är det inte olagligt. http://www.3dgamers.com/dl/games/postal2/M...n_demo.exe.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Alla här bör pröva Postal 2 Share The Pain (Demo). Ett mycket roligt spel, pröva på demot och säg vad ni tycker! Eftersom denna länk kommer från www.postal2.com så är det inte olagligt. http://www.3dgamers.com/dl/games/postal2/M...n_demo.exe.html Är det nån skillnad på det och vanliga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är det nån skillnad på det och vanliga ??? Det är ingen skillnad på demot än vad det är på postal 2, förutom att det är en gräns hur långt man kan gå på banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det är ingen skillnad på demot än vad det är på postal 2, förutom att det är en gräns hur långt man kan gå på banan. Jag menar vanliga demon och postal 2 share the pain demon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag menar vanliga demon och postal 2 share the pain demon Share the pain är liksom onlinebaserat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Share the pain är liksom onlinebaserat! Mjo, jag har just pröva att köra det online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Typ hur lång tid ska det ta att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Måste man vara medlem på sidan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Måste man vara medlem på sidan eller? Nej, jag är inte medlem på någon sida där. Om det är problem pröva att ladda ner på någon annan sida. www.Postal2.com Finns fler sidor att ladda ner ifrån där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Bah, 115 % skitspel. Visst-- det är kul att gå runt och slå skallen av folk med spaden i några minuter men sen blir det bara tråkigt, onödig slakt på väg till affären... weee vad kul-- not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Bah, 115 % skitspel. Visst-- det är kul att gå runt och slå skallen av folk med spaden i några minuter men sen blir det bara tråkigt, onödig slakt på väg till affären... weee vad kul-- not. Det nya är nog roligare. Där kan man stycka upp folk i små bitar!! Finns mycket kul att göra i bara demot! sno pengar,köpa knark,kasta saxar på folk,bränna upp dom med bensin,andvända elshock pistol på dom,spasha huvet på folk med en shootgun, så personen bredvid spyr. Och såklart att ta upp en katt och trycka in pipan på hagel bösan i röven på den, funkar bra som ljuddämpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Bah, 115 % skitspel. Visst-- det är kul att gå runt och slå skallen av folk med spaden i några minuter men sen blir det bara tråkigt, onödig slakt på väg till affären... weee vad kul-- not. Håller fullständigt med. Hör hemma på soptippen tillsammans med 80 talets våldtäckts simulatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag testade det, och jag blev mäkta imponerad! Händerna rör sig skitrealistiskt! Jag menar, istället för en texturerad klump är det faktiskt individuella fingrar som kan röra sig oberoenda av varandra! För övrigt är Postal ett spel med en åldersrekomendation för vuxna, och spelarna är tioåringar som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det nya är nog roligare. Där kan man stycka upp folk i små bitar!! Finns mycket kul att göra i bara demot! sno pengar,köpa knark,kasta saxar på folk,bränna upp dom med bensin,andvända elshock pistol på dom,spasha huvet på folk med en shootgun, så personen bredvid spyr. Och såklart att ta upp en katt och trycka in pipan på hagel bösan i röven på den, funkar bra som ljuddämpare. Eeeeeeeeeeeeeeeh.... oookej? Vad sägs som att besöka en psykiater eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Eeeeeeeeeeeeeeeh.... oookej? Vad sägs som att besöka en psykiater eller något liknande? Lättare att bara att växa till sig lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Under den övervåldsamma ytan finns det faktiskt en god dos humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Under den övervåldsamma ytan finns det faktiskt en god dos humor. Postal Dude är ju skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Postal är ett skitspel. Förstår att RWS ville visa något med spelet men det innehåll de har lockar bara splatterfixerade 10-åringar Förstår inte hur Cyper eller Cyprez kan tycka det är så skoj. Det är underhållande i 10 minuter sedan rakt ner i papperskorgen. Blä.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Postal 2 köpte jag precis innan det slutade sälja. Dessvärre kan jag inte spela det på gamma "Bettan" men så fort jag har köpt en super mega ultra bad com. så ska jag prova det. Är det så bra som jag har hört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Postal är ett skitspel. Förstår att RWS ville visa något med spelet men det innehåll de har lockar bara splatterfixerade 10-åringar Förstår inte hur Cyper eller Cyprez kan tycka det är så skoj. Det är underhållande i 10 minuter sedan rakt ner i papperskorgen. Blä.. Cyper Cyprez - samma skrott och kor'n. Fick lov att skaffa en ny andvändare. Jag tycker i allafall det är kul, men bara demot blir tråkigt i längden. Eftersom datorn är fixad nu, ska jag försöka få tag på det nya. Kommer att sitta timvis och stycka nån/någon. Ska ochså ladda ner en patch så man kan pissa i det! :"> Vice.: Det är bättre än du hört! Redigerad 11 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts