Mathias Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag har en hemsida på spray som jag har haft ett tag men idag när jag uppdaterade den lite så blir det bara helvitt så fort som jag försöker komma till "start framesettet". Någon som haft liknande problem som vet vad det kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Jag har en hemsida på spray som jag har haft ett tag men idag när jag uppdaterade den lite så blir det bara helvitt så fort som jag försöker komma till "start framesettet". Någon som haft liknande problem som vet vad det kan bero på? Address? EDIT: Du kanske bytte namn på/tog bort index.htm/.html/vad nu startsidan kallas? EDIT2: Håller med nästa inlägg om att spray suger, men rekommenderar dig att skaffa atspace.com. Redigerad 10 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Spray suger.... bara massa Popups och banners på ens sida!... jag tycker du ska skaffa Freewebs.com Dom har iallafall Inga Popups, Inga Banners, och det är gratis!!!!!!! lite jobbigt att ladda upp men GRATIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Asså jag har testat att lägga upp på olika ställen, den verkar va lustig edit btw så länkar jag genom en webb.se länk så reklamen försvinner. Redigerad 10 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Du kanske kan ge oss adressen så att vi kan se problemet och kolla källkod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts