Matte123 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nu har jag försökt hur många ggr som helst o håller på att bli tokig. Finns det NÅGOT tips överhuvudtaget annat än uthållighet att klara detta? Eftersom jag har märkt att 99% av posterna innehåller skällsord om att man ska SÖKA så kan jag meddela att jag har gjort det. Likaså ni som tänker skriva "Det uppdraget var ju jättelätt" Gör inte det!! Det är inte det jag vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 När du startat uppdraget, åk fram med mc:n så du står precis framför en av ringarna, när tiden precis tagit slut åker du in i den. Gör du detta rätt har du oändligt med tid på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 När du startat uppdraget, åk fram med mc:n så du står precis framför en av ringarna, när tiden precis tagit slut åker du in i den. Gör du detta rätt har du oändligt med tid på dig. Är det så med BMX grejen i LS också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är det så med BMX grejen i LS också eller? Det skall vara de. Men själv har jag inte provat det så någon bekräftning kan jag icke göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 När du startat uppdraget, åk fram med mc:n så du står precis framför en av ringarna, när tiden precis tagit slut åker du in i den. Gör du detta rätt har du oändligt med tid på dig. Och då måste man göra detta på tusendelen, annars funkar det inte. Finns inget direkt tips, ta och kolla upp var checkpointsen är i luften, gasa upp för väggen och träffa dom. Ska finnas skuggor på kanterna också som visar var man kan åka upp för att ta en checkpoint. Det i LS är ju ganska enkelt. Klarat LS utmaningen både på PC och PS2. Nån speciell checkpoint du har problem med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Och då måste man göra detta på tusendelen, annars funkar det inte. Finns inget direkt tips, ta och kolla upp var checkpointsen är i luften, gasa upp för väggen och träffa dom. Ska finnas skuggor på kanterna också som visar var man kan åka upp för att ta en checkpoint. Det i LS är ju ganska enkelt. Klarat LS utmaningen både på PC och PS2. Nån speciell checkpoint du har problem med? Närå bara undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Det i LS är ju ganska enkelt. Klarat LS utmaningen både på PC och PS2. Nån speciell checkpoint du har problem med? Ja, alla på kanterna i luften. Jag ska testa o se om jag ser de där skuggorna... Redigerad 10 september, 2005 av Matte123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts