Mark Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Seriöst, vem fan spelar PS1 dessa dagar? Aja, grattis PS1. Fick mitt PS1 när jag var en 6 år liten palt . VILKA MINNEN! Redigerad 11 september, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Red Alert till Psone ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Grattis Playstation!! Fick min första PS 1998 med Crash Bandicoot 2 Cortex strikes back. Minnen! Fick mitt på min sjuårsdag, tillsammans med Croc 2 Första spelet jag köpte själv var Crash Bandicoot 3: Warped, Sen har jag skaffat Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex strikes back, Crash Team Racing och Crash Bash också.. Skarface: Jag spelar fortfarande på mitt, enda tv-spelet jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vilket är era favoritspel till den? Själv måste jag säga MGS1, Gex: Enter the Gecko och Spyro 3. Final Fantasy VII for the win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kommer ihåg när jag och mina bröder spelade Gran Turismo första gången. Vi kollade på repriserna om och om och om och om igen... Och så mycket bilar, så mycket man kunde göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Mmm..... fick mit med legoracer, det är så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Red Alert till Psone ägde! Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Action Äventyr med Herkules. Och det bästa minnet, Medal Of Honor, och Medal Of Honor Underground, och såklart gta 2. Grattis Playstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts