RadiuZ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Sonys spelmaskin Playstation (1) fyllde igår 10 år. Artiklen om en av dom mest framgångsrika konsollerna någonsin finns på Gamespot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Då är Playstation 1 och Mc Donalds lika gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Då är Playstation 1 och Mc Donalds lika gamla. Huh? McDonalds (snabbmatskiten) har funnits sedan 50-talet. Men jag missförstår dig säkert på nåt sätt --- Ontopic: Häppy börtdaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Huh? McDonalds (snabbmatskiten) har funnits sedan 50-talet. Men jag missförstår dig säkert på nåt sätt Inte här i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Inte här i alla fall *Letar efter Azore i vildmarken...* Ontopic: Häppy börtdaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 *Letar efter Azore i vildmarken...* Karlskoga, vildmark? Nja, snarare liten stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Inte här i alla fall Jag och Ps1 fyller samma dag (om den skapades den 9 september) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag och Ps1 fyller samma dag (om den skapades den 9 september) Det är den 10:e idag, Playstation 1 fyllde igår, alltså den 9:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Mysko, Utan att jag visste att PS fyllde år igår, så spelade jag faktiskt på mitt gamla PS1 igår. (första gången på ett år typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Köpte inte min playstation förrens 1998 eller 1999 för en femhundra-lapp, begangnat av min kusin. Det jag fick med var Crash Bandicoot , Hercules Actionspel två speldosor, konsollen, sladdar och ett minneskort. Vilka minnen... Redigerad 10 september, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 OMG! Fick min Playstation 1999. För många minnen för att orka skriva här. Azore: Det första McDonalds öppnade i Sverige 1973. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag fick mitt Ps1 när jag var 6 år, 1996, vilka minnan jag har från det, mitt första "Riktiga" TV-Spel, hade ett SEGA innan, men det var ju inte bara mitt . Kommer ihåg när jag lirade GTA första gången . " Flytta på dig jag har en snut efter mig !!!" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Azore: Det första McDonalds öppnade i Sverige 1973. ...och det sista öppnades här då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Grattis Playstation!! Fick min första PS 1998 med Crash Bandicoot 2 Cortex strikes back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 ...och det sista öppnades här då eller? Vettufan. Öppnade ett inte så långt ifrån mig för ett par år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 OMG! Fick min Playstation 1999. För många minnen för att orka skriva här. Azore: Det första McDonalds öppnade i Sverige 1973. Jag också! Tror jag. (Vafan?) Grattis Playstation! http://67.18.37.14/19/132/emo/icon_biggrin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Haft Playstation sen jag var cirka 6-7 år och nu är jag 14 Playstation is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Grattis Playstation!! Fick min första PS 1998 med Crash Bandicoot 2 Cortex strikes back. Har också det spelet. Tror min bror fick det -95 eller -96, då med spelet Gex 1. Vilket är era favoritspel till den? Själv måste jag säga MGS1, Gex: Enter the Gecko och Spyro 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 " Flytta på dig jag har en snut efter mig !!!" . Aahh. minnen.. sa samma sak. fasst jag sa : NEj. nu kommer snuten. då sa farsan att det hette polis. att man inte ska säga snut. (pc dock ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag och Ps1 fyller samma dag (om den skapades den 9 september) Jag Fyllde också igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts