Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hur editerar man dff-filer? Med vilket program går det?? Har sökt, men hittade ingen svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hur editerar man dff-filer? Med vilket program går det?? Har sökt, men hittade ingen svar Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja tror han menar vad man gör om dff filer som i typ sketchup fast där måste man ju betala om man ska lägga in dff filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja tror han menar vad man gör om dff filer som i typ sketchup fast där måste man ju betala om man ska lägga in dff filer Man kan inte öppna dff i sketchup man kan bara öppna skp filer altså sketchup filer men jag har för mig att man kan öppna vc dff filer i zmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Man kan inte öppna dff i sketchup man kan bara öppna skp filer altså sketchup filer men jag har för mig att man kan öppna vc dff filer i zmod Ja typ, asså jag vill kunna editera ballas3.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Appropå dff-filer kan nån berätta för mig hur man sätter in dom där h"handling-linjerna" som man får med när man laddar ner bilarna, för det står copy this line to rio in handling.cfg när man laddar ner yacht-modden men ja fattar ej hur man lägger in linjen till den. är det nån här som har laddat ner "yacht seaways-modden" och fått den att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Appropå dff-filer kan nån berätta för mig hur man sätter in dom där h"handling-linjerna" som man får med när man laddar ner bilarna, för det står copy this line to rio in handling.cfg när man laddar ner yacht-modden men ja fattar ej hur man lägger in linjen till den. är det nån här som har laddat ner "yacht seaways-modden" och fått den att fungera??? Sluta spamma ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts