Toki Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Lägg ner nu fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 hr avreggistrerar man sig? Asså du har ju skrivit exakt samma fråga typ sjutton ggr förut.. Det är ju bara att sticka härifrån?! Jäkla crybaby.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Mkay, jag ger upp. Ni är vanliga, jag är fjortis. Ni är stolt och populär, och är ledsen, mobbad, cp, och inte populär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jäkla crybaby.. Är han en wah wah? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Mkay, jag ger upp. Ni är vanliga, jag är fjortis. Ni är stolt och populär, och är ledsen, mobbad, cp, och inte populär. Hur gammal är du egentligen. hade jag vetat vem du va hade jag antagligen smällt till dig. allt jag säger är att man inte är fjortis om man har många vänner. man är inte fjortis p.g.a vilka vänner man har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur gammal är du egentligen. hade jag vetat vem du va hade jag antagligen smällt till dig. allt jag säger är att man inte är fjortis om man har många vänner. man är inte fjortis p.g.a vilka vänner man har 15 år. Hit me if you want, biatch! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts