Jump to content

Hur avreggistrerar man sig?

Mateu
 Share

Recommended Posts

Några alternativ jag tror funkar!

- PM:a Hult om att avregga dig (Kommer förmodligen inte gå)

- Lämna bara dina account och gå vidare! (Bästa alternativet hittils!)

- Ge den till nån annan (Ne...dum alternativ :teehee:)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men i hans tidigare posts har han ju skrivit hur alla retar han och at han inte har några vänner

Lika bra. det är bara bra att han tar sitt jävla jag-är-en-mobbad-liten-snorunge-utan-vänner-och-alla-mobbar-mig snack och drar

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har typ 2 kompisar, och jag överlever. Jag känner ingen sorg för det. Mer för fjortisar som springer runt med 150 kompisar..

Okej så man är fjortis om man har många vänner alltså. fan kanske man ska sluta vara en sån fjortis och va elak mot alla förutom några så man inte förblir en fjortis. punk!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej så man är fjortis om man har många vänner alltså. fan kanske man ska sluta vara en sån fjortis och va elak mot alla förutom några så man inte förblir en fjortis. punk!

Gör så. palla har 150 kompisar, och alla ska rövslicka för en.. "Yuuhoo, jag har paxat en plats åt dig.."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör så. palla har 150 kompisar, och alla ska rövslicka för en.. "Yuuhoo, jag har paxat en plats åt dig.."

Shit du måste vara väck i skallen alltså. ingen fjäskar för någon, alla är bara sjysta mot varandra, precis som kompisar ska vara. sen om man har många vänner är det många som är sjysta och då blir allt ännu skönare. ignorant fool

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du och dina fördommar är fjantiga.

Man måste inte vara fjortis för att ha kompisar, fjortisar har inga kompisar förresten, de är fake. Jo, vi säger så.

Mängden av kompisar bestämmer inte vem/vad du är, inse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...