Mateu Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 hr avreggistrerar man sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Några alternativ jag tror funkar! - PM:a Hult om att avregga dig (Kommer förmodligen inte gå) - Lämna bara dina account och gå vidare! (Bästa alternativet hittils!) - Ge den till nån annan (Ne...dum alternativ ) Redigerad 10 september, 2005 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Varför avregistrera dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Du kan inte avregistrera Dig, Hultenius kan ta bort ditt konto iof. Men han har lite andra saker att tänka på just nu som alla vet! BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 hr avreggistrerar man sig? Är väl bara att skita i att vara här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det går inte. Du får helt enkelt låta kontot vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Varför i helvete vill du avreggistrera dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Varför i helvete vill du avreggistrera dig? För att han kanske vill skaffa sej ett liv istället för att sitta vig GTAsajten hela dagarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 För att han kanske vill skaffa sej ett liv istället för att sitta vig GTAsajten hela dagarna? Men då är väl bara att dra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Spelar ju ingen roll varför han vill avregistrera sig, han vill. Somsagt, du lär få vänta ett tag du får kontakt med Hultenius, och när du får lär du redan glömt av ditt medlemskap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 För att han kanske vill skaffa sej ett liv istället för att sitta vig GTAsajten hela dagarna? Jag sitter vid GTAsajten väldigt mycket, jag har ett liv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag sitter vid GTAsajten väldigt mycket, jag har ett liv? Jo men i hans tidigare posts har han ju skrivit hur alla retar han och at han inte har några vänner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jo men i hans tidigare posts har han ju skrivit hur alla retar han och at han inte har några vänner Men han har väl ett liv för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Jo men i hans tidigare posts har han ju skrivit hur alla retar han och at han inte har några vänner Lika bra. det är bara bra att han tar sitt jävla jag-är-en-mobbad-liten-snorunge-utan-vänner-och-alla-mobbar-mig snack och drar Redigerad 10 september, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Men han har väl ett liv för det? Om jag säger så här då, Utan vänner har man inget Bra liv Redigerad 10 september, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Om jag säger så här då, Utan vänner har man inget Bra liv Jag har typ 2 kompisar, och jag överlever. Jag känner ingen sorg för det. Mer för fjortisar som springer runt med 150 kompisar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag har typ 2 kompisar, och jag överlever. Jag känner ingen sorg för det. Mer för fjortisar som springer runt med 150 kompisar.. Okej så man är fjortis om man har många vänner alltså. fan kanske man ska sluta vara en sån fjortis och va elak mot alla förutom några så man inte förblir en fjortis. punk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Okej så man är fjortis om man har många vänner alltså. fan kanske man ska sluta vara en sån fjortis och va elak mot alla förutom några så man inte förblir en fjortis. punk! Gör så. palla har 150 kompisar, och alla ska rövslicka för en.. "Yuuhoo, jag har paxat en plats åt dig.." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Gör så. palla har 150 kompisar, och alla ska rövslicka för en.. "Yuuhoo, jag har paxat en plats åt dig.." Shit du måste vara väck i skallen alltså. ingen fjäskar för någon, alla är bara sjysta mot varandra, precis som kompisar ska vara. sen om man har många vänner är det många som är sjysta och då blir allt ännu skönare. ignorant fool Redigerad 11 september, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Gör så. palla har 150 kompisar, och alla ska rövslicka för en.. "Yuuhoo, jag har paxat en plats åt dig.." Du och dina fördommar är fjantiga. Man måste inte vara fjortis för att ha kompisar, fjortisar har inga kompisar förresten, de är fake. Jo, vi säger så. Mängden av kompisar bestämmer inte vem/vad du är, inse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts