aKi Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) bild 2: är en nephila av nåt slag! Jävligt sugen på å skaffa ne sån..problemet är att jag har katt och dessa spindlar måstegå lösa! Måste gå lösa?! Fyfan! Skulle ställt mig och hoppat på spindeln om jag hade sett den. Redigerad 10 september, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Måste gå lösa?! Fyfan! Skulle ställt mig och hoppat på spindeln om jag hade sett den. Haha skulle ställt mig och hoppat på spindeln, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Måste gå lösa?! Fyfan! Skulle ställt mig och hoppat på spindeln om jag hade sett den. Det skuklle inte jag...skulle låta den göra ett nät och leva där i fred! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Spindlar är söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det skuklle inte jag...skulle låta den göra ett nät och leva där i fred! Eftersom du är redigt insatt i spindlar så undrar jag vilket djur som tycker om att knapra på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag hatar allt som har mer än fyra ben. Jag har nog mest spindelfobi här på forumet, om jag ska vara ärlig. Ser jag en stor spindel så börjar jag rysa och blir skakig, sen blir jag rädd. En gång när jag låg och badade, såg jag att en stor spindeljävel kröp under badkaret, så min morsa fick komma och döda den när jag ropade på hjälp. Sen gick hon ut för att slänga den. Då tog jag på mig mina kläder och gick ut i vardagsrummet och glodde på tv, så kom hon och slängde fanskapet på mig, och jag började gråta.. Det var hemskt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Hatar spindlar... Hade en feting i badrummet för några dagar sen, vågade inte gå nära den, så drog fram insektsprejen, det funkar tydligen på spindlar också... hittade den död uppe i ett nät några dagar senare Redigerad 10 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hatar spindlar... Hade en feting i badrummet för några dagar sen, vågade inte gå nära den, så drog fram insektsprejen, det funkar tydligen på spindlar också... hittade den död uppe i ett nät några dagar senare Haha, starkt jobbat . Grejen är den att jag inte ens vågar kolla på den utan att bli rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Eftersom du är redigt insatt i spindlar så undrar jag vilket djur som tycker om att knapra på dom. Menar du som äter spindlar? tjaa...det är väl vadjag vet: steklar, fast de lägger ägg i spndeln och larverna äter upp den inifrån...om jag fattat det rätt! sen har man väl sätt bilder på paddor som haft en vogelspinnen(tyska för fågelspindel) i munnen... annars små saker såsom myror osv...men den värsta fienden en fågelspindel kan ha i fångenskap är mögel,parasiter, scuttleflielarver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Menar du som äter spindlar? tjaa...det är väl vadjag vet: steklar, fast de lägger ägg i spndeln och larverna äter upp den inifrån...om jag fattat det rätt! sen har man väl sätt bilder på paddor som haft en vogelspinnen(tyska för fågelspindel) i munnen... annars små saker såsom myror osv...men den värsta fienden en fågelspindel kan ha i fångenskap är mögel,parasiter, scuttleflielarver... Usch bara en massa äckliga saker, finns det inga söta björnar eller pingviner som äter spindlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 TTheraphosa blondi Tack för den, Panimala kommer inte att kunna sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Usch bara en massa äckliga saker, finns det inga söta björnar eller pingviner som äter spindlar? Höhö, nej! Inte vad jag vet iaf! kom på en till varelse som äter fågelspindlar! Människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Bild 1: ser ut att vara en vadringsspindel, möjligt vis nån phoenuteria... bild 2: är en nephila av nåt slag! Jävligt sugen på å skaffa ne sån..problemet är att jag har katt och dessa spindlar måstegå lösa! Äter katten upp den eller äter den upp katten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Äter katten upp den eller äter den upp katten? Hahahaha! katten får en skråma, spindeln drunknar i magsyra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ursäkta dubbelposten, men editerade lite i förstaposten om storlek osv...därav dubbelposten för att det ska märkas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Höhö, nej! Inte vad jag vet iaf! kom på en till varelse som äter fågelspindlar! Människor! Det kanske smakar kyckling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det kanske smakar kyckling? Ska tydligen smaka grillad räka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ska tydligen smaka grillad räka! Kan du möjligtvis skicka en av dina spindlar till mig? Skulle vara kul att testa om dom smakar gott Inte blää hatar räka... Alla räkor förutom Sikorkaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kan du möjligtvis skicka en av dina spindlar till mig? Skulle vara kul att testa om dom smakar gott Inte blää hatar räka... Alla räkor förutom Sikorkaa hahaha, mina spindlar ska leva i frid! men om du vill köpa som husdjur så går det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag dödar alla spindlar som kommer in i mitt rum på natten... gillar ente dom....... jag har minnnet i huvudet att Spindlar blir större och attackerar en! och biter och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts