CurunirOfValinor Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Usch, själv har man lite fobi för de där. blablabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 blablabla Va fan e problemet med dig? Varge post så skriver du blalbblalba med vit text... sluta spamma för fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Dom ser värkligen tuffa ut!, chiligr. Vad äter dom för nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 @Chiligr: Har du alla spindlar i en och samma bur eller terrarium eller vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Va fan e problemet med dig? Varge post så skriver du blalbblalba med vit text... sluta spamma för fan.. Därför att det inte går att bara quota. Och det är inte alls vartenda inlägg. Redigerad 10 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Kan inte riktigt förstå tjusningen med de små djuren. Vad gör de egentligen förutom att krypa runt och äta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 TTheraphosa blondi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jag ryser av spindlar! Kan bara tänka mig att en stor hårig spindel skulle springa snabbt på mitt rumsgolv! För lite mer än ett år sedan så kunde jag inte stå ut med att kolla på spindlar. Nu ser jag inga problem med att hålla en ofarlig spindel i handen. Bra Information chiligr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Usch... Så sjukt skraj för spindlar. Piper som en skolflicka när jag ser en. Har aldrig fattat vad man ska ha sådana lömska djur till?! Hade en orm innan och de är trevliga djur. Du har mer "kontroll" på dem än med spindlar tycker jag. Tarantellor "skjuter" ut sina hårstrån så du kan andas in dem. Brr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jooo, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vafan. spindlar e ju coola ormar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Det är kul att de flesta visar intresse! för att svara på de flesta frågorna: -de äter allt som rör sig och är i behändig storlek!(nästan, de kommer inte försöka äta upp sin ägare eller ägarens katt ) -NEJ! jag har dem inte i samma bur...då det skulle bli fight och till slut skulle jag bara ha en spindel kvar! En annan anledning är att vissa av mina arter ska ha helt annan luftfuktighet,tempratur osv än de andra! -krypa och äta är det de gör egentligen...hehe, nä...men det jag tycker är roligt är när man kommer hem från plugget och ser sin lilla spindel helt nyömsad och det gamla skinnet ligger brevid den...då vet man att man lyckas! Sen kan man ju para spindlarna osv...men det coolaste är att se dem äta egenligen! tack alla som gillar infon och har blivit lite intresserade! tillochmed sökt upp theraphosa blondi! det smickrade lite! Redigerad 10 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Om du släpper ner en insekt. Går spindlen till attack direkt eller är den lite blyg och väntar en stund tills du har gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Om du släpper ner en insekt. Går spindlen till attack direkt eller är den lite blyg och väntar en stund tills du har gått? Om en spindel inta tar syrsan direkt så plockar jag ut syrsan...men om den är hungrig så går det ganska(mycket) fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Eeeek! http://www.ambiguo.org/gallery/albums/indonesia/mini_giantspider.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Eeeek! http://www.ambiguo.org/gallery/albums/indonesia/mini_giantspider.jpg Nooo!! Det är sådana jag har fobi för Fågelspindlar går bra men dessa är för mycket, särskilt den som sitter i nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Bild 1: ser ut att vara en vadringsspindel, möjligt vis nån phoenuteria... bild 2: är en nephila av nåt slag! Jävligt sugen på å skaffa ne sån..problemet är att jag har katt och dessa spindlar måstegå lösa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Skitcool Nephila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Jo, nephila spp är grymma! sen att de gör nät på ca 2m i diameter är inte så ocoolt det heller! edit: det där är en hona, hanen är ungefäör lika stor som honans ena huggtand! Redigerad 10 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hehe. Lite Alien versus Predator-spindel där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts