Icebear Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Barcelona FTW! Btw Premier League stavas det Barcelona, Ronaldinho och Etó ( stavning? ) is the shit Redigerad 11 oktober, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Chelsea ska de vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Arsenal ftw Favoritspelare är antingen Campbell eller Cole, någon av dom, mina förebilder eftersom jag är back . Älskar härliga lördag/söndagskvällar med Arsenal på Canal+ med bra tilltugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Chelsea ska de vara Dom har ju blivit bra på ett "ärligt" sätt också? En ryskolje miljardär har gett klubben över 5miljarder kronor så dom har kunnat köpa skitmånga spelare. Innan dom köpte alla spelare sög klubben totalt. Dom hade aldrig vunnit ligan i england. Kolla juventus eller barcelona, blivit stora genom att hitta talanger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Arsenal ftw Favoritspelare är antingen Campbell eller Cole, någon av dom, mina förebilder eftersom jag är back . Älskar härliga lördag/söndagskvällar med Arsenal på Canal+ med bra tilltugg Själv är jag högerback Men ska lägga ner med fotbollen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Blue is the colour, Chelsea is the name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Själv är jag högerback Men ska lägga ner med fotbollen nu Jag är mittback, lite lik campbell faktiskt, därför är han en av mina förebilder . Fast eftersom jag är lik cole och också hänger med upp i nästan varje anfall så är han lite av en förebild också . Redigerad 11 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Fotboll? Det där när man plockar enr bollen med handen mitt i straffområdet?` [sur]Blänger ilkset på Mellberg[/sur] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Min favorit spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Min favorit spelare. Gay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Gay? Fan heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Gay? Är han gay för att hans favoritspelare är en kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Är han gay för att hans favoritspelare är en kille? Hmm, han kanske gillar att spela med sin favoritspelares bollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 CHELSEA FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts