momo Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Nu när fotbolls säsongen har börjat kan ni snacka om foboll tex, vilket lag som vinner la liga, SerieA och premiure leag (stavning) och vilket lag som är bäst och vilken spelare som är bäst snacka allt om fotboll! Edit:lägg upp bilder på eran favoritlag och spelare:) Redigerad 10 september, 2005 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Barcelona FTW! Btw Premier League stavas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Själv så tycker jag om real madrid btw jag brukar aldrig titta på premier leaug... och robinho min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Barcelona FTW! Btw Premier League stavas det Jo, hoppas på ett guld till Puyol & Co i år igen. Saknar dock den gamle favoriten.. Louis Enrique Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vad tycker ni om reals senaste nyförvärv? Sergio ramos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Milan och Arsenal! Som i min signatur: Död åt chelsea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Arsenal is the shit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Man Utd håller fortfarande klass . Cristiano Ronaldo äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Man Utd håller fortfarande klass . Cristiano Ronaldo äger Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 ÖÖIS . Fan vad bra att dom vann =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Hata min fula TV, har inga kanaler alls! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tröttnat på fotboll i ligor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Luktar SM-Guld för DIF . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Luktar SM-Guld för DIF . Ledsen, det är 2005 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ledsen, det är 2005 nu. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 ? Djurgården kommer inte att vinna, deras storhetstid är över, de kommer falla. Katastrofavslut på allsvenskan för deras del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Om det nu blir det så är det endast tack vara en spelare. Tror inte jag behöver säga vem. Dansken? Han höll uppe DIF nästan själv ja, men nu när han är borta klarar vi oss bra. Cortez: Tror inte att dom avslutar katastrofalt, vinst över Göteborg och guldet är så gott som säkrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Dansken? Han höll uppe DIF nästan själv ja, men nu när han är borta klarar vi oss bra. Cortez: Tror inte att dom avslutar katastrofalt, vinst över Göteborg och guldet är så gott som säkrat. "Så gott som" är inget säkert. Det är bara förlorare som lämnar saker åt slumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Mitt favorit lag e Real Madrid men jag måste säga att jag ÄLSKAR Corinthians!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts