_EmiL_ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Fick min Gitarr igår . Någon som vet någon lätt låt man börja med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Fick min Gitarr igår . Någon som vet någon lätt låt man börja med? Den jag, och säkert många andra trullade på första gången var.. var.. öhh.. Bam bam bam, bambambaabamm.. bam bam bam, bam baaaam.. Vafalls, skäms, skäms.. Ja! Smoke On The Water, så hette den! Smoke On the Water! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Den har jag redan lärt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 The White Stripes - Seven Nation Army (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Black sabbath - iron man Nirvana - come as you are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Black sabbath - iron man Nirvana - come as you are Nirvana överhuvudtaget är ganska lätt, prova de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Många av Red Hot chili peppers låtar är rätt lätta också, åminstånde bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Persisk musik är ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ida's sommarvisa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Smells Like Teen Spirit-Nirvana eehrm...och ja..typ highway star solot är ju ganska lätt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Bästa sättet är att köpa en nybörjar bok där du lär dig små enkla visor, så lärde jag mig spela men keep on rocking in the Free world är en bra nybörjar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nirvana överhuvudtaget är ganska lätt, prova de. Ja men det finns dom som är svåra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Black sabbath - iron man Den är väldigt lätt. Smoke on the water är väl den vanligaste låten man börjar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Green days-basket case brukar också vara en bra nybörjar låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Verserna i Greenday-Boulevard of broken dreams Redigerad 10 september, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vad var det för gitarr du fick då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Gibson Les Paul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Gibson Les Paul Oh jädrar!! Som första gitarr! Förväntade mig typ ett lite billigare märke såsom...Excel eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Gibson Les Paul Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Den var ganska billig... pappa köpte den från nån på sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts