Crille_ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Hej. När jag spelar SA sjunker min fps till 30 ibland den brukar vanligtvis ligga på 45. Innan jag formaterade datorn så låg den runt 45 hela tiden och det laggade inte till och fps sjönk hela tiden. Min dator: p4 3.0 GeForce fx5700 512 mb ram (Men det har fungerat innan utan detta problem) Jag har dom nyaste grafikkorts drivrutinerna med! Så vet någon vad felet är? Edit: Kan detta ha något att göra med att ljudet typ hackar ibland T.ex när jag lyssnar på musik i winamp eller media player?... Redigerad 10 september, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Du kanske hade andra grafikinställningar innan du formaterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nej jag har exakt samma inställningar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Har du installerat moderkorts drivrutiner och ljudkorts drivrutiner också? Hade du äldre grafikkorts drivrutiner förut än nu? Dem kanske funkar bäst med dit grafikkort..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Har du installerat moderkorts drivrutiner och ljudkorts drivrutiner också? Hade du äldre grafikkorts drivrutiner förut än nu? Dem kanske funkar bäst med dit grafikkort..... Ja jag har installerat ljud korts drivrutiner. Men moderkort vet jag inte. Anlednignen till att jag formaterade datorn var för att jag bytte moderkort. Men hur ser man om man har moderkorts drivrutiner installerade? Nej jag har samma grafikkorts drivrutiner som jag hade innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Då skall det följa med en drivrutins cd-skiva. För mig står jag det att jag har Nforce installerad och det är till moderkortet. men eftersom det inte var så länge sedan du formaterade datorn så borde du veta själv om du använde skivan som följde med moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Då skall det följa med en drivrutins cd-skiva. För mig står jag det att jag har Nforce installerad och det är till moderkortet. men eftersom det inte var så länge sedan du formaterade datorn så borde du veta själv om du använde skivan som följde med moderkortet. Okej jag har asus p4p800-e deluxe. Men jag tror pappa använde skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts