Cyper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Hmm jag tar nog tillbaka mitt förra inlägg... Buffalo är den bästa Den är härlig ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Smoke= The Man Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag har Vice City och San Andreas, men att välja ut en favorit e något svårt men jag säger väl: Vice City: Comet ( För styrningen, och snabbheten) San Andreas: Blista Compact ( Sin otroliga styrning), Infernus, Rancher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) I VC är det lätt Comet. Iofs älskade jag infernus också. Men då tar jag infernus på SA och sen kan jag inte bestämma mig på gta 3. Redigerad 14 januari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Vettefan vad den heter, men jag har för mig det börjar på P, den ser ut ungefär som en manana fast 4:a dörrars och är med i SA, väldigt smal bil med otroligt dålig topfart, man ack så skön att glida med den jag syftade på var Nebula Redigerad 14 januari, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Clover är skön .. och Infernus. Jag har en buggad infernus i mitt spel ... ben går aldrig sönder om du inte vällter uppochner med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Clover e den skönaste bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Banshee, Comet och Cykel i respkt. spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 GTA: San Andreas: Police GTA Vice City: Hotring Racer GTA III: Mafia Sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 III: Kuruma Vice: Admiral San André: Hmm... Det här var svårare. Kan inte svara på denna såhär på en krokig jävla armbåge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 GTA 3 - Mafia Sentinel GTA Vice City - Comet GTA San Andreas - Stallion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 GTA: Tank GTA 2: Tank GTA III: Rhino GTA Vice City: Rhino GTA San Andreas: Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hmm...GTA 3 kommer jag faktiskt inte ihåg VC: Banshee SA: Turismo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) GTA3: Perennial (stavning) Älskar den bilen VC: sandking Sa: Clover GTA:Tank GTA2: Cop car GTA London: vet inte Redigerad 21 februari, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 GTAIII: Mafia Sentinel VC: Stinger/Sabre Turbo SA: Greenwood (eller vad den heter, iaf den som Grove kör)/Elegy Älskar bilar man kan sladda med. Den där stora gungiga BMW-aktiga lyxbilen i SA är också väldigt trevlig att köra... Lagom pigg, gungig och sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Antingen BMX från SA eller crossen från SA och sen de ndär snygga bilen som brukar va röd med ett vitt sträck rätt över den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Antingen BMX från SA eller crossen från SA Hmpf! Favoritbilen inte favorit fordonet. EDIT: Min favoritbil är nog..kan inte bestämma mig, för många att välja mellan. Redigerad 26 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tja ... har faktiskt 3 st olika för olika väglag. I Flincounty och Whetstone områden som måste jag säga min gröna Huntley med pimpade fälgar och hydralik, perfekt för terrängkörning. På vägarna tex inne i LV och på den motorvägen är det min buggade Infernus. Jag har inte gjort något med den men den går ändå inte att spränga, dessutom e den snabbs som ... Sen i bergområden/stuntning får det bli Quadbike. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts