Mr Mister Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Man kan ju göra ringar i marken med motorcyklarna i Vice City. Det är bara att hålla inne gas och broms samtidigt samt att man trycker på höger eller vänster. Man kan göra det med bilar också. Men bara med bakhjulsdrivna. Detta har jag upptäckt nu. Det gick inte i GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 jag brukar inte vara en sådanhär. Men nu är det ju Mr Mister så.... wow, redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 har du redan märkt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Kan ta en motornsåg och såga igenom taket på bilar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Ja, men det är väll bara en bugg. Det blir inget hål precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jag brukar inte vara en sådanhär. Men nu är det ju Mr Mister så.... wow, redan... Egentligen har jag upptäckt det för länge sedan, men jag skrev det inte förrän nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts