Martin-123 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 HAHA...Min höna...Höna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 HAHA...Min höna...Höna Fin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Någon som vet något bra nybörjarprogram? Är Flash MX 200# det bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Någon som vet något bra nybörjarprogram? Är Flash MX 200# det bästa? # = 3, 4 el. 5 Alltså årtalet. Flash MX 2005 (om det finns än), annars Flash MX 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 2005 finns inte än, men MX 2004 är bra. Fast jag kör med både MX och MX 2004.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 2005 finns inte än, men MX 2004 är bra. Fast jag kör med både MX och MX 2004.. Länk till free leagal downloading? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Länk till free leagal downloading? macromedia.com Edit: Heter Legal Är förövrigt trial (om det nu fanns till Flash MX :/) Redigerad 11 september, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Länk till free leagal downloading? Finns inte. Antingen får du köpa det för ca 6000 eller nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha...denna är bara bäst..Not...Länk Höj volymen!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Haha...denna är bara bäst..Not...Länk Höj volymen!!!!!!!!! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Man behöver inte bara skicka in egna, utan också andras, t ex från Newgrounds.. Kodade upp en rolig sak, ett partikelsystem, kan ta ett tag att ladda.. Particle System Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har en liten gammal gif.. 70 bilder är jobbigt att göra.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/WarZone.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Har en liten gammal gif.. 70 bilder är jobbigt att göra.. Haha fan va snygg. Patrik. Tog bara en halv sekund att ladda. Om äns det Redigerad 16 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) Jag har börjat med flash för ungefär 5 timmar sen, men fy fan så kul det är!! Däremot rätt svårt, så jag skulle nog behöva hjälp via MSN då det kan bli frågor rätt ofta. Mitt mål är att göra en snygg hemsida med bildgalleri och text, till att börja med. Jag har kunskaper i Photoshop sen tidigare, det kanske underlättar lite? Jag kör iaf med Adobe Flash CS4 (30 dagars trial), och till en början använde jag mig av läxa.nu (grym sida för grunderna). Men nu behöver jag liiite avancerade guider. Typ hur man gör knappar, menyer osv till en hemsida. Helst svensk och med video. Jag har hittat några men dem är så osammanhängande så det är sjukt.. Edit: Ja, det här är en fetingbump, men det är precis den tråden jag behöver. Redigerad 7 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 bumpWANTED! Jag vill verkligen ha en bra videotutorial till Flash, gärna avancerad nivå också. De flesta tutorials jag har hittat är i text, kostar, eller bara täcker grunderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 bumpWANTED! Jag vill verkligen ha en bra videotutorial till Flash, gärna avancerad nivå också. De flesta tutorials jag har hittat är i text, kostar, eller bara täcker grunderna. Sök på Flash tutorials på Youtube, eller Flash video tutorials på Google. Finns väldigt många tutorials vad gäller menyer, bildspel och knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Sök på Flash tutorials på Youtube, eller Flash video tutorials på Google. Finns väldigt många tutorials vad gäller menyer, bildspel och knappar. Just ja.. Youtube Har du nån personlig "favorit"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 Just ja.. Youtube Har du nån personlig "favorit"? Nä, brukar inte personligen kolla på dom, men är väldigt säker på att det finns många bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts