StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Uppdaterad filmen, nu får man se när han gör det!! :'( Får man? VAR? VAAR?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Får man? VAR? VAAR?! EDIT: UPDATERAD!!! ▪ Naffys offrande! Edit: Ha ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Men.. INGET BLOD! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Helt underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Men.. INGET BLOD! :'( Tråkigt... jag som trodde att det skulle vara total förgörelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tråkigt... jag som trodde att det skulle vara total förgörelse. Jag med. Slasher alá flash-blood all the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tråkigt... jag som trodde att det skulle vara total förgörelse. Ingen vet vad som händer... :'( Kan ingen annan posta lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ingen vet vad som händer... :'( Kan ingen annan posta lite? Ingen annan som kan flash lika bra som dig ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Patrik, dina filmer är... unika. Och sjuka. Men charmiga på något vis. Fortsätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha, lol Timmy ^^ Lolboll på min punka says: http://server5.theimagehosting.com/image.p...g=DIGGman.1.swf \/||<t0R says: cp \/||<t0R says: cp film Timmy ^^ Lolboll på min punka says: nä Timmy ^^ Lolboll på min punka says: assbs \/||<t0R says: vad handlar den om?? Timmy ^^ Lolboll på min punka says: asball \/||<t0R says: hekt cp Timmy ^^ Lolboll på min punka says: haha \/||<t0R says: hur lång e den?? Timmy ^^ Lolboll på min punka says: typ 2 minuter \/||<t0R says: okej Timmy ^^ Lolboll på min punka says: kolla hela ffs \/||<t0R says: ja! \/||<t0R says: men det e ju bara samma sak Timmy ^^ Lolboll på min punka says: nä \/||<t0R says: han dansar cp dans och den där fule e dumm i hvvet Timmy ^^ Lolboll på min punka says: haha \/||<t0R jag e finnig!!! says: ja stäneger aav \/||<t0R says: den söög Timmy ^^ Lolboll på min punka says: Haha' \/||<t0R says: den e sjuk Timmy ^^ Lolboll på min punka says: fan heller Vissa kan bara inte förstå riktig konst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Pico, thx. T-Ryder, lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Holler på och lär mig flsh men hur får man ljud på flshen som man gort? @Patrik Riktigt coola! Redigerad 11 september, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 CTRL+R eller Arkiv>import. Sen F11 eller Windows>library. Sen drar du ut ljudet från bibloteket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Pico, thx. T-Ryder, lol.. Dina filmer är fantastiska, men ja orkar ta mig fan inte byte kalsonger hela tiden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag fick en ide när jag såg Matteus sign (Kan inte göra flashen själv ) Jo att man tar den bilder fast utan Matteus texten. Sen zoomar man in på deras händer och när man är ganska nära. Så kommer det dit en Nokia text sen zoomar man ut. Fast då är det en mobildisplay med den bilden på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jag fick en ide när jag såg Matteus sign (Kan inte göra flashen själv ) Jo att man tar den bilder fast utan Matteus texten. Sen zoomar man in på deras händer och när man är ganska nära. Så kommer det dit en Nokia text sen zoomar man ut. Fast då är det en mobildisplay med den bilden på Hmm..bra idé. Men det ska stå MATTEUS med gigantiska bokstäver eller en remsa där det står MATTEUS som går hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Den med Spöket var sorglig :'( Tux gjorde en flash med Patriks råtta! Redigerad 11 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Den med Spöket var sorglig :'( Tux gjorde en flash med Patriks råtta! Posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Posta! Ok snart. WARNING! Den som blir inte vill bli skrämd kolla inte på denHÄRflashen Warning! Redigerad 11 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ok snart. WARNING! Den som blir inte vill bli skrämd kolla inte på denHÄRflashen Warning! Hahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts