Patrik Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) ═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═ I denna tråd kan du skicka in Flash-filmer Flash-spel Gifs Kan vara egna eller nåt som du hittat. Behöver du hjälp med Flash? Skriv då i denna tråd! ═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═ Kan inleda med en liten film... om Spöket!! ▪ Spöket! ▪ Råttan! Lägger väl upp mer sen.. Redigerad 10 september, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 ═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═ I denna tråd kan du skicka in Flash-filmer Flash-spel Gifs Kan vara egna eller nåt som du hittat. Behöver du hjälp med Flash? Skriv då i denna tråd! ═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═−═≡═ Kan inleda med en liten film... om Spöket!! ▪ Spöket! Lägger väl upp mer sen.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Har gjort jätte många flashfilmer innan men tröttnade tog sån jävla tid o göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Bara jag som inte kan se spöket? Råttan går bra att se på men inte spöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 ▪ Råttan! Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Bara jag som inte kan se spöket? Råttan går bra att se på men inte spöket.. Det är ett osynligt spöke. Dahh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Det är ett osynligt spöke. Dahh... Osynligt och osynligt.. Spöken finns inte på riktigt, de finns bara i sagor! Redigerad 10 september, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Osynligt och osynligt.. Spöken finns inte på riktigt, de finns bara i sagor! Hur vet du det om dom är osynliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Kan ingen se Spöket? Han är faktiskt bara 70% osynlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är det inte den råttan som någon hadde som skrivbordsbakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Hur vet du det om dom är osynliga? ..för att när jag var liten så sa mamma till mig att spöken bara fanns i sagorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 http://efterbliven.org/saw En sida jag gjorde en kväll! patrik har hjälpt till en del! Gjorde den bara för skojskull , altså kommer det inte komma någon Sawsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Råttan var läskig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Aa... Min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Råttan! Du skrämmer mig. Verkligen.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Råttan är faktiskt riktigt läskig Med det där ljudet och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Råttan är faktiskt riktigt läskig Med det där ljudet och allt. Du skojar. Jag sket praktiskt taget på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Haha.. Ehmm, detta är nog ett av det stördaste jag någonsin gjort.. Naffy finns ju lite överallt, ingen vet vad han gör med sina offer, men det skulle ingen förstå heller, denna film visar när Naffy offrar någon. Stirra Naffy i ögonen så kommer du känna dig konstig.. :'( EDIT: UPDATERAD!!! ▪ Naffys offrande! Edit: Ha ljud! Redigerad 11 september, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha.. Ehmm, detta är nog ett av det stördaste jag någonsin gjort.. Naffy finns ju lite överallt, ingen vet vad han gör med sina offer, men det skulle ingen förstå heller, denna film visar när Naffy offrar någon. Stirra Naffy i ögonen så kommer du känna dig konstig.. :'( ▪ Naffys offrande! Edit: Ha ljud! Hm.. Måset säga att det verkar kul att offra någon med headbanging Den, som alla andra - skitbra. Du är, sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hm.. Måset säga att det verkar kul att offra någon med headbanging Den, som alla andra - skitbra. Du är, sjuk. Uppdaterad filmen, nu får man se när han gör det!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts