GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Jo jag har en ganska svårställande fråga. Ni ser den här bilden här: Ni kanske känner igen den. Det är en remake på en annan tecknad bild på en snubbe som står och pekar med en hatt och ser lite amerikansk ut. Jag vill gärna ha den bilden så om någon kanske hade den bilden på sin dator eller annat så kan ni väl baar lägga upp den här kanske. Jag hoppas ni förstår vilken sorts snubbe jag menar. Han är en liknelse till den bilden jag visar och har en hatt och lite amerikanska kläder och pekar. Snälla hitta åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 (redigerad) Menar du den med nån pekande snubbe och texten "The Duke sees you" (tror det stod så)? Redigerad 10 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 STOR BOKSTAV! http://images.google.se/images?q=uncle+sam...S%C3%B6k+bilder maybe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Nja Crur jag vet inte riktigt vad det står. Tack så jävla mycket Game_X. Det var han jag menade. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Polaren har en sån i plåt, hans farsa var med i Vietnam-kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts