VaXXoR Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Wu zi mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Cesar Hur många såna här trådar fins det egentligen Kanske inte så många när jag tänker efter Jag gjorde en likadan tråd förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vote: Ryder "keep up motherfucker" Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ryder the snakehead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Haha fan har ni hört The Truth när han ringer in till radion. Och han säger såhär. Spåra inte det här samtalet, *PRANK CALLER* *PRANK CALLER* Hahaha. Men Cesar e ändå skönast. Vote: Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Oooo diggar Toreno skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Varför wu zi mu hellre maccer men kan ändå hålla med om att både the truth och wu zi mu är störtsköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Og Loc e ju för nördig asså Vote: Og loc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Oooo diggar Toreno skarpt! Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Cesar.. asså hans röst, man får en kick av den.. han är riktigt jävla ball... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Wu Zi Mu är lugnt skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 The truth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vote: Ryder "keep up motherfucker" Hahaha Vote:Ryder Precis vad jag tänkte säga Finns inget bättre än när Ryder Säger Det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Mike Toreno är klart ballast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tjalan Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 I'm OG Loc. I'm a gangsta. Skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vote: Ryder "keep up motherfucker" Hahaha Jag stör mig på honom. Eller snarare hur han är programmerad. På 2:a uppdraget när man ska cykla ifrån en Ballas bil, så är man 500 mil före dom på cykeln, och bilen jagar ju egentligen bara CJ, och skjuter bara på CJ. Och sen när man åkt typ 2 varv runt hela parkeringsplatsen, och väntat in dom, så kommer dom, och kommer upp jämsides med mig så säger han: "Keep up motherfucker". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Wu Zi Mu tycker jag. Kallt att vara blind och så grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Wu Zi Mu tycker jag. Kallt att vara blind och så grym. Grym? Wu Zi Mu är väll inte speciellt grym? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts